-15-

24 6 23
                                    

.DÜZENLENDİ.

Selamın Aleykümm

Nasılsınız?

İyi olun canlarr

Bende siz yorum yaptıkça ve oy verdikçe iyi oluyorum:))

Ve yeni bölümler geldikçe yorumlar çoğalıyor bu beni daha da mutlu ediyor destekleriniz için teşekkür ederim...

Evet uzatmayalım başlayalım artık demi

Multimedya:Panic Room(Lyrics)

Bölüm: 15

"Tepki"

İyi okumalar... 


-En Son-

{Açık kapıyı kapattığımda hızla yatağıma yattım.Ona sırtımı döndüğümde"İyi geceler"dediğini duydum.

Buna karşılık ona doğru döndüm ve tavana boş boş bakan Ateşe uykulu bir şekilde şunu dedim:

-Sana yatağın yayı girsin Ateş!!}

^.^.^.^

<İREM>

Çalan telefon sesiyle irkilerek uyandım.Gözlerimi hafifçe araladığımda yüzüme vuran sıcak nefesi hissetmemle araladığım gözlerimi geri kapattım.Kaşlarım benden bağımsız çatıldı.

Hala kendime gelememiştim ama şuan yattığım yerde huzurlu hissediyordum.Telefon hala çalarken bundan rahatsız oldum.

Kim telefonunun sesini fullerdi ki böyle diye düşünürken susan melodiyle şükür ettim kendi kendime.

Kafamı gömdüğüm yere biraz daha yaklaştırdığımda dudaklarım sıcak bir şeye deydi.Ayrıca hissettiğim sıcak nefes arttı.Bu nedense hoşuma giderken yüzümde tebessüm oluştu.

Gözlerimi yavaşça açtığımda başta hiç bir şey anlamadım.

Kafamı geri çektiğimde yani BURAĞIN BOYNUNDAN ÇEKTİĞİMDE.

Biraz önce dudaklarımın değdiği yeri anlamış bulunmaktaydım.

Ben şaşkın şaşkın Burağın uyuyan ifadesine bakarken dün ne olduğunu hatırlamaya çalıştım.Biz en son film izlemiştik ve film cıvıklaşınca uyuya kalmıştım.

Ne yani Burakla mı uyumuştum.

Hemde sarmaş dolaş.

Ben şok geçirirken hareketsiz kaldım.Kitlendim.Nası tepki vericeğimi şaşırdım.

Hayretler içindeyken Burak bacağını bacağımın üzerine attı.Refleksle hızlı bir şekilde elimi Burağın göğsünden çektim ve bacağımı bacağından kurtarıp tekli koltukta oturur hale geldim.Yaptığım refleksle Burak hızla uyandı ve şaşkın şaşkın etrafına baktı.

Gözleri gözlerimle buluşunca bir eliyle ensesini kaşıdı.Ardından gözlerini kıstı ve yattığı yerde doğruldu.Boğuk uykulu çıkan sesiyle"noluyo lan?"dediğinde ben yutkunmak istedim.

Ama nedense yutkunsam canım acıcakmış gibi hissettim ve yutkunamadım.Burak elini ensesinden çekti."uff be boynum tutulmuş"bunu dediğinde normal davranmasını tabiki de beklemiyordum.

Derin bir nefes aldığımda gözlerimi kapattım.Burak bana bir şey olduğunu sanıp biraz yakınıma yaklaştı"İrem noldu bişi mi oldu söylesene sen niye burdasın hem?"

GÜVEN-ME BANA!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin