_19_

18 5 24
                                    

.DÜZENLENDİ.

Selamm

Bölüm: 19

"Umut"

Oy verip yorum yapmayı unutmayalım :)

Bölüm Şarkısı:Bu bölümdeki şarkı sizin en sevdiğiniz müzik:))

/Hatırlatma\

--Su artık ümidini kesmiş sadece düştüğü yerden İremin boş çabalarını izlemekle yetinirken Omarın ise yüzünde başardığını belirten pis bir gülümseme vardı...--

*/*/*/

=İREM=

YA BIRAK DİYORUM ANLAMIYO MUSUN BIRAKKK BIKTIM SENDEN DÜŞ YAKAMDANNN!

Nası bağırdım bilmiyorum ama boğazımın acısına bakılırsa son sesimi kullanmıştım.

Attığım çığlıklar bana hiçbir şey kazandırmadı.

Malesef kazandıramadı...

Bildiğiniz beni sürüklüyor ve bileğimi kırıcakmış gibi sıkıyordu.Hatta emindim ki bileğim morarmıştı.

Ben pes etmedim,ama pes edicek raddeye gelmiştim artık.

Bakışlarımı omzumun üzerinden yerde hareketsiz ve çaresizce bana bakan Suya çevirdiğimde yanına gidemediğim için kendimi suçlu hissettim.Dişlerimi birbirine bastırdığımda Son güçlerimi kullanarak tekrar çırpınmaya başladım.Bakışlarımı Omara çevirdiğimde ne ara gelmiştik bilmiyorum ama arabanın önüne gelmiştik bile.

Çırpınışlarım sürerken bir anda duraklamasıyla bende duraklamak zorunda kaldım.Ne yapacağına baktığımda mal gibi beni bırakacağını sandım bir ara.Ama aksine o bu boşa kazandığım umudumu öldürerek cebinden arabanın anahtarını çıkardı.

Tekrar çırpınmaya başladım.

Durmucaktım.

Duramazdım da...

Son çırpınışlarım da işe yaramazken aklıma gelen seçenekleri değerlendirmek istedim.

Ama fark ettim ki değerlendirecek zamanım kalmamıştı.Kasığına tekme atmak için kalkan bacağımı havada tuttuğunda ne yapacağımı şaşırdım.

Nereden anlamıştı ki diye düşünürken Yüzü sinirli bir hal aldığında bacağımı bırakıp sırtımı ani bir hareketle arabaya yasladı.Ben ne yapacağımı bilmezken yüzüme doğru eğildi ve dişlerini birbirine bastırarak yani tıslayarak konuştu:

*-İrem bak sabrımın sonlarındayımm!

Kurduğu cümleye iğrenerek yüzüne baktığımda konuşmak için dudaklarımı araladım.Ama sesim kısık olduğu için konuşmaktan vazgeçip dudaklarımı birbirine bastırdım.Yüzünde aniden tebessüm oluştu.Pis pis sırıtırken boştaki elini yavaşça havaya kaldırdı.Kaşlarım çatık ne yapacağına bakarken yüzümü örten saç tutamına doğru uzattı elini.

GÜVEN-ME BANA!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin