.DÜZENLENDİ.
Selamm
Bölüm: 8
"KORKMA"
Satır aralarına yorum yaparsanız sevinirim:)
İyi okumalar...
MULTİMEDYA:JONY - Ты Mеня Пленила (Ty Menya Plenila)
~Hatırlatma~
=Evet bana sarıldı.
Herkese sert davranan ve duyduğum kadarıyla daha eski sevgililerine bile sarılmayan ATEŞ DEMİRGÜÇ bana sarılmıştı.Ben nolduğunu anlamadan bir anda hızlıca sarılınca sarsıldım napıcağımı şaşırdım.karşılık vermedim.Biraz öyle durduktan sonra saçımı koklağını fark ettim.Gözlerim şokla büyürken kafasını kulağıma yaklaştırıp fısıldamasıyla 2. şokumu yaşadım.dediği şey ise şuydu:
/Özür dilerim küçük cadı...=
\\\\\
Benim aklıma en son gelen,hatta hiç gelmeyecek olan şeyleri yaptı.
Bana sarıldı...
Benden özür diledi...
Bilmiyorum,bunları yapması önceden yaptıklarını unutturur mu...
Ben onun için özel biri değildim.Kesinlikle değildim.O beni sadece kendisi için alay konusu ya da eğlence olarak görüyordu.Ama ben kesinlikle öyle biri değildim.Beni öyle görmesine de izin veremezdim.
Kız kalbini dinlemiyordu.Daha doğrusu kalbini duymuyordu.Mantığına odaklandı.Oysaki kalbini duysa sarılmasına karşılık verirdi.Şuanki Ateşin yaptıkları kıza önceden yaptıklarını unutturmadı.Daha doğrusu unutturamadı.
Sarılması ve özür dilemesi, kızı herkesin içinde rezil edip dalga konusu yaptığı zamanları kıza unutturmadı.
Adam ise kendini ilk defa huzurlu hissetti.Kimsede bulamadığı yani aradığı huzuru bu kızda bulduğunu fark etti.Hatta bu an hiç bitmesin istedi.
Ateşin Siniri Suya sarılmasıyla sönmüştü.
Evet biliyordu.Farkındaydı.Sevgilisi varken başkasına sarılıyordu şuan.Bunun farkındaydı.Aslında Su onun için başkası değildi.Ateş duygularını içinden yaşamayı seçti.Dışına çok vurmadı.Ta ki şimdiye kadar...
.
.
.
Su düşüncelerinden sıyrılıp sargılı elini Ateşin göğsüne koyunca Ateş kendisini affettirdiğini düşündü bir an.Öyle güzel düşündü ki yüzünde bir tebessüm oluştu.Fakat erken düşündü.
Su göğsüne basınç uygulayıp Ateşi kendinden uzaklaştırdı.Aralarında mesafe oluştu.Ateş için daha yeni doğan umut Suyun yaptığı tek hareketle öldü.Yüzündeki tebessüm o anda bozuldu.
Su ondan yavaşça uzaklaşıp gözlerine dikti gözlerini.Kaşlarını sertçe çatınca Ateş vereceği tepkiyi bekledi.Bir anlığına da olsa ona sarılacağını düşündüğü için kendine kızdı ve Sadece bekledi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜVEN-ME BANA!
Teen Fiction... Ağlıyordu.Elimi dudaklarına daha çok bastırıp boğazımdaki düğümleri umursamayarak yutkundum.Yüzüme vuran rüzgar ve hissettiğim yüzüme düşen bir kaç damla ile yağmurun yağıcağını anladım. -B_ben sana güveniyorum,b_ben başkasını da istemiyorumm! K...