_- 21_-

19 5 29
                                    

Selam

Nassınız?

Bölüm: 21

"Nefret Et Benden..."

Oy verip yorum yaparsanız sevinirim :)

Bölüm Şarkısı:Ellie Goulding,Juice WRLD-Hate Me(Official Video)

İyi,keyifli okumalar...

:Hatırlatma:

-Burak vereceği tepkiyi şaşırırken içindeki seslerden biri onu öpmesini söylerken diğeri ise daha onu koruyamadığını biraz önce kızı öylece bıraktığını söylüyordu.Bu Burağa kötü bir duygu verdi.Onu koruyamayacağını düşünmeden edemedi.

Ve Burağa ağır basan düşünce 2.'siydi...-

++++

(&)

İrem oluşan sessizlikte sadece Burağın yüzüne bakıyor ve vericeği tepkiyi bekliyordu masumca.Burak ise derin düşünceler içinde boğulurken ne yapacağına karar veremedi.

Burak düşünceleri değil de duygularını dinlese pişmanlık ve yetersizlik diğerlerine göre daha ağır basıyordu.

İremin bakışları Burağın yanağındaki morluğa gittiğinde elini yavaşça ve nazik olmasına özen göstererek morluğun üstüne koydu.Burak bununla beraber yere eğdiği başını kaldırıp İreme baktı.İrem ise Burağın moraran yanağına bakıyorken yanağını tamamen kavrayıp kaşlarını çattı.

"Yanağını morartmış"dedi sadece ikisinin duyabileceği ses tonu ile.Oysaki bomboştu sokak.

Burak bunu duyduğunda yüzünde hafif bir tebessüm oluşturarak gözlerini İremin gözlerine dikti.

"Sen benim imzamı görmedin sanırım"dediğinde İrem de sırıtmadan edemedi.İrem ona doğru hafifçe yaklaştığında içinden sarılmak geldi.Burak İremin yaklaşması sonucu elini İremin yanağındaki eline atıp İremin elini yanağından uzaklaştırdı.İkisinin eli yerle temas ettiğinde birbirlerinden başka yere bakmadılar.

Burak anlamıştı.

İremin ona sarılmak istediğini anlamıştı.

Kendisi de ona sarılmak istedi.

Aslında Omardan kurtulmak zor değildi.İrem eğer kendisini güvende hissederse Omara karşı korkusu kalmaz böylelikle ona onu sevmediğini söyleyerek ondan kurtulabilirdi.Fakat bunu yapabilmesi için tek kişiye ihtiyacı vardı.O kişi de Buraktı.Yanında güvende hissettiği kişi oydu.

İremin eli ellerindeyken Burak bakışlarını ellerine çevirdi.İremin elinin kanadığını görünce derince iç çekerek konuştu.

*-O çakıyı bana vermeliydin.(İremin elindeki kesiği göstererek)Bunun gibi binlerce yaralar açmalıydım onun vücudunda!

Baskı ve sinirle kurduğu cümle ile İrem yüzündeki tebessümü biraz daha büyüttü.

-Acımıyor...

İremin kurduğu cümleyle Burak İremin yüzüne inanmazca bakarak derin yaraya baş parmağıyla hafif baskı uyguladı.İremin yüzü anında acıyla buruşurken dudakları hızla aralandı.Bununla beraber Burak baskı uygulamayı keserek alayla konuştu.

*-Evet evet acımıyormuş,yüzün tam tersini söylüyor ama...

İrem kaşlarını çatıp Burağa baktığında Burak ciddileşti.Burağın ciddileşmesi İremin kaşlarını havalandırdığında itiraf etti.

GÜVEN-ME BANA!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin