Selamm
Oylarınızı vermeyi ve yorumlarınızı yapmayı unutmayınn ;)
Bölüm: 25
-Beddua-
Bölüm Şarkısı:Tate McRae - bad ones (Lyrics)
Beğenmeniz dileği ile iyi,keyifli okumalar...
--HATIRLATMA--
--Yüzü ciddiyken İremin ona beddua ettiğini anlamıştı.Gözleriyle söylemişti bunu saten ona İrem.Bu Burağın yüzünde kocaman bir tebessüme sebep oldu.
Onu gerçekten çok seviyordu ve yaşadığı şeyler bunu sürekli kendisine hatırlatıyordu.
Hatırlatmasa bile Burak bunu unutamazdı da saten...--#####
<SU>
Gerçekten ikisi de çocuk gibiydi.Ben olmasam sanırım hala öylece bakışıcaklardı.
Hayır yani o an İremin aklına uzaklaşmak hiç mi gelmemişti.
Sinirle İreme kızdıktan sonra odadan çıktım.Evet farkındayım anne gibi davranıyordum ama onlarda çocuk gibiydiler.Sinirli nefesimi dışarı verirken bakışlarım koridorda sırtını duvara yaslamış Burağı buldu.
-Bu napıyor?- diye soran iç sesime-Bir sen eksiktin-diye cevap yönlendirdim.
Burağın yanına doğru adımladığımda boş duvara bakarak sırıtıyordu.
Beni fark etmemişti.
-Saten normalde de bu boyla seni fark etmesini bekleme-diyen iç sesimi umursamamaya çalışarak Burağa Yaklaştım.
Hala boş boş sırıtırken elimi kaldırıp koluna güçlü bir cimcik attım.Attığım cimcikle sırıtışını bozmadan canı hiç yanmamış gibi bana baktı.
-Ne sırıtıyosun lan gevşek gevşek!!
Kurduğum sakin cümleyle sırıtışının yeni farkına varmış gibi yaparak yüzündeki tebessümü hızla sildi.
-Ehehe niye sırıtmasın gözleri şenlendi çocuğun-İç sesim hemen araya girdiğinde duymamaya çalıştım onu.
Burak sırıtışını bozduğunda bana bakarak normal davranmaya çalıştı ve elindeki elmadan bir ısırık aldı.
*-Ben mi yoo ben sırıtmıyodum ki.
Yüzümde oluşan alaycı sırıtış ile yaslandığı duvara ben de sırtımı yasladım.Ellerimi göğsümde bağladığımda ayağımın tekini de duvara yasladım ve inatla konuştum.
-Yoo gördüm sırıtıyodun.
Ağzındaki çiğnediği elmayı sonunda yuttuğunda hızla konuya girdi.
-Hayır yani karnım acıktı.E sende yorgundun bir de üstelik İremle ilgilendin daha da yük olmak istemedim.Mutfağa geldim güzel bir şey bulurum belki diye(elindeki elmayı göstererek) bu elmayı buldum.Atıştırsam yeterdi saten.Salona gidiyordum ki gelip bana çarptı.Hayır bende anlamadım saten.Onu öyle görünce...
Yarıda bıraktığı cümleyle bakışlarını tekrar duvara dikti.Duraklaması alaycı sırıtışımı arttırırken kendine gelmesi için konuştum.
-Eeeğee...
Sesimi duyunca yutkundu ve bakışlarını bana çevirip hızla konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜVEN-ME BANA!
Teen Fiction... Ağlıyordu.Elimi dudaklarına daha çok bastırıp boğazımdaki düğümleri umursamayarak yutkundum.Yüzüme vuran rüzgar ve hissettiğim yüzüme düşen bir kaç damla ile yağmurun yağıcağını anladım. -B_ben sana güveniyorum,b_ben başkasını da istemiyorumm! K...