.DÜZENLENDİ.
Selamm
Nasılsınız demicem çünkü iyi olun
BÖLÜM: 12
"Burak"
Bölüm Şarkısı:Let Me Love You
*Küçük bir bilgi:Verdiğiniz her yıldız,yaptığınız her yorum beni biraz daha mutlu ediyor ve bir de sizi seviyorum *kalp* :)*
İyi keyifli okumalar...
:Hatırlatmamız:
-İkisi ayaklanıp dış kapıya yöneldiler.Burak ateşle beraber evi son kez kontrol edip askılıktan evin anahtarlarını aldılar.Kapıyı iyice çektiklerinde adımlarını Yerde hala uyuyan Omara doğru çevirdiler.-
===
.Su.
Duyduğum kapı kapanma sesiyle irkilerek uyandım.
Gözlerimi hafif aralarken başta bulanık gördüm.Bu yüzden aralıklı gözlerimi geri kapattım.
Sırtım yumuşak bir yerdeyken üstümdeki çarşaf ise sıcaklığını koruyodu.Bu uykumun gitmesine izin vermiyordu ama kalkmalıydım.
Gözlerimi bu sefer tümüyle açtığımda tavandaki yıldızlar karşıladı beni.(yapıştırma olanlardan gece parlayanlardan).Etrafıma baktığımda kendimi odamda buldum.
Pardon dağınık odamda buldum.
Ne ara bu kadar dağılmıştı bilmiyorum.Ama beni rahatsız etmiyordu .Alışıktım.
Tavandaki yıldızlara öylece bakarken en son olanlar geldi aklıma.Sinirlerim tekrar yavaşça ayağa kalkarken elimi yumruk yaptım.
Yine o yumruğu atamamıştım.Ateş sağ olsun.Elim yüzünden izin vermemişti.Neymiş"ona yumruk atarsam elim daha çok ağrırmış"hıığğ sanki onaneyse.Ondan izin alan yoktu ama bir şekilde engel oldu işte.Tam bir pislik.
Yatakta doğrulup üstümdeki çarşafı mis gibi sıcaklığına rağmen kenara ittirdim.Ayaklarımı yatağımın kenarından sarkıttığımda biraz bekledim.
En son olanlara gülsem mi yoksa moralimi bozsam mı karar veremedim.Kafamı İremin yatağına çevirdiğimde İremi göremedim.
Nerede acaba diye düşünürken evden hiç ses gelmediğini fark ettim.-Lan bırakıp gittiler mi seniğ-diyen iç sesim beni hafif telaşlandırdı.Yapmazlardı öyle bir şey demi.
Yok ya yapmazlardı.
Yere bastığımda zeminin soğukluğu içimi titretti.Yatağımdan tümüyle kalktığımda en son bayılmış olduğumu hatırladım.
Adımlarımı kapalı kapıya yönlendirdiğimde Ateşin beni kilitlediği odalar geldi aklıma.
Bakın odalar diyorum.Oda demiyorum.Sanırım bundan baya etkilenmiştim.Kendi odamın kapısının kilitli olacağını düşünecek kadar etkilenmişim.
Kapıya gelince sargılı elimi kulba uzattım.Sargının üstündeki Ay sembolü dikkatimi çekerken aklıma gördüğüm rüya geldi.Tam unuttum derken bir daha hatırlamak beni rahatsız etti.Bir o kadar da kötü hissettirdi.
Hatırladığım kadarıyla bunu ben çizmemiştim.Kimin çizdiğini de bilmiyordum.Kaşlarım benden bağımsız çatıldı.Ama ben rüyamı kimseye anlatmamıştım daha.Düşünmemek için kafamı iki yana salladım.Şuan bundan daha önemli olan konular vardı.Bu yüzden düşünmemeye ve akışına bırakmaya karar verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜVEN-ME BANA!
Teen Fiction... Ağlıyordu.Elimi dudaklarına daha çok bastırıp boğazımdaki düğümleri umursamayarak yutkundum.Yüzüme vuran rüzgar ve hissettiğim yüzüme düşen bir kaç damla ile yağmurun yağıcağını anladım. -B_ben sana güveniyorum,b_ben başkasını da istemiyorumm! K...