Selamın Aleyküm
Yeni bölümle karşınızdayım :))
Bölüm: 24
"Çarpışma"
Bölüm Şarkımızz: Witt Lowry - Into Your Arms (Lyrics) ft. Ava Max - [No Rap]
Yıldız vermeyi unutmayın ;)
Umarım beğenirsiniz,iyi okumalar...
:HATIRLATMA:
***Hiç beklemediğim bir anda evin içinde duyduğum tiz çığlık sesi ile gözlerimi büyüttüm.
Bu İremin çığlığıydı.Bunu anlayınca yutkundum.
-Noluyo lan- diyen iç sesimi dinlemeden hızla sesin olduğu yere doğru koştum...***
&&&
Ses kesilmişti fakat ben merakıma yenik düşerek gidip bakmak istedim.Durmak yerine sesin geldiği yere doğru koştum ve antreye yöneldim.Elimi kapının kenarına atarak durduğumda gördüğüm şey dudaklarımın aralanmasına sebep oldu.Şaşkınlıkla gözlerimi daha da fazla büyüttüm.
Ne olduğunu başta anlayamamıştım.
İremi banyodan çıkmış fakat kıyafetleri ile değil bedenine ve saçlarına doladığı beyaz havluyla karşısındaki Burağa öylece bakıyorken gördüğümde aralıklı dudaklarımı kapatıp elimi belime koyarak sinirlice ona baktım.
Bakışlarımı bu sefer Burağa çevirdiğimde o ise elinde yarısı ısırılmış elma ile anlamamış gözlerle İreme bakıyordu.Üstelik elinin biri havada öylece kalmıştı ve kaşları çatılıydı.
İkisini böylece antrede bulmayı beklemiyordum ama şuan ikisi de şaşkındı.
Bunu ise hala benim geldiğimi fark edemeyişlerinden anlamıştım.
Sanki duraklatılmış video gibi ikisi de hareket etmezken İremin neden evde böyle gezdiğine kesinlikle anlam veremedim.Evet normalde duş aldıktan sonra odasında giyinirdi fakat ben sırf Burak evde olduğu için onun kıyafetlerini banyodaki dolaba koymuştum.
Onları bu şekilde gördüğümde odadaki banyoya İremi sokmadığım için pişman oldum.
Onlar öylece beklerlerken ben de onları izleyip tepkilerine bakmayı seçtim.
.
.
>İREM<
Yaşadığım şeylerden dolayı kendimi iyi hissetmiyordum ve bir süre de kendimde değildim.Su beni banyoya getirdiğinde yüzüme vurduğu soğuk su bile beni kendime getirememişti.
Üstümdeki kıyafetleri bile çıkaramamıştım.Hiç gücüm kalmamıştı.Kendimi güçsüz hissediyordum ve bu histen hiç hoşlanmamıştım.Su kıyafetimi çıkarmam için bana yardım ettiğinde"iyi ki varsın"diye kısık sesimle mırıldanmıştım.Ama kendi sesimi bile zor duymuştum.Bu yüzden duymamıştı.
Su duşakabine girerek suyu ayarladığında girmemi söyledi.Kendisi dışarı çıktığında üstümde kalan iç çamaşırlarına çevirdim bakışlarımı.Son güçlerimi kullanır gibi yavaşça üstümdekilerden kurtulduğumda sanki bir yük kalkmıştı üstümden.
Sıcak olduğunu düşünürek hızla girdiğim su tam tersi soğuk olunca söylenmeden edemedim.
Suyun soğukluğu her ne kadar içimi titretse de beni kendime getirmeyi başarmıştı.Suyu ılığa ayarladığım da gördüğüm şampuana uzanıp aldım ve şaçlarımı yıkadım.Ardından kenardaki life uzanıp vücudumu temizledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜVEN-ME BANA!
Teen Fiction... Ağlıyordu.Elimi dudaklarına daha çok bastırıp boğazımdaki düğümleri umursamayarak yutkundum.Yüzüme vuran rüzgar ve hissettiğim yüzüme düşen bir kaç damla ile yağmurun yağıcağını anladım. -B_ben sana güveniyorum,b_ben başkasını da istemiyorumm! K...