.11.

28 7 5
                                    

.DÜZENLENDİ.

Selamın Aleyküm

Uzatmıcam ve hemen yazmaya başlıcam çünkü geç attım bölümü ama sonunda yazdım.

Müzikler bazen çabuk bitebiliyor bu yüzden döngü yaparak okuyabilirsiniz :)

Önerilerinizi buraya yazabilirsiniz istediğiniz şarkı vb :)

OY VERİP SATIR ARALARINA YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN LÜTFEN :))

Medya:s u n s e t l o ve r . . . / / slowed down

BÖLÜM: 11

"SENİN İÇİN"

İyi okumalar...

.Hatırlatma.

!"İyide şimdi napıcaz bunun napıcağı belli olmaz biz şuan güvende değiliz ki"demesiyle donup kaldım.

Haklıydı.

Herhangi bir şey yapıp bize zarar verebilirdi.Bu sorunun cevabını bilmiyordum...!

&&&

Hangi yüzle geldiğini bilmiyordum ama gelmesi kesinlikle iyi olmamıştı.İrem farkındamıydı bilmem ama düşündüğümüz bu süre zarfında evde tık dahi çıkmamış,sürekli gözleri cama kayıyor,arada buğulanıyordu.Pes etmemeye çalışarak akmak için can atan gözyaşlarına engel oluyodu.Kazandığı pek söylenemez tabi.Bunu çok rahat anlamıştım.

İç sesim -Mısırlar da filmler de yalan oldu -diye isyan ederken onu dinlememeye çalıştım.

Gidip Omarla konuşmam lazımdı.En azından gitmesini söyleyip şansımı denerdim.Başka bir seçeneğimizin olmadığını düşündüm.Ya da başka seçenekler şuan aklıma gelmiyordu.Beynim yandı.

.

İrem ise kendini suçluyordu.Geçmişteki korkak kendisine kızıyodu.Onun şuan burda olmasının sebebi kendisiydi.Bu yüzden kendine kızıp duruyodu.

Eğer bu belayı uzaklaştırmak istiyorsa ona karşı cesur ve güçlü durmalıydı.Evet Omarı sevmiyordu.Sevmicekti de.Hemde hiç.Ama bu tırsmıyor olduğu anlamına da gelmiyordu.

.

Ayaklandığımda İrem dikkatini bana verdi.Cama yaklaşıp perdeyi hafifçe çekip görüş alanımı açtım.

Evet oradaydı.Gözlerini buraya dikmiş sert sert bakıyodu.Bakışları altında daha çok kalmak istemeyip Perdeyi geri kapattım.

"Orda hala demi"diyen İreme döndüğümde oturduğu yerden kalkmış bana bakıyodu.Kafamı olumlu anlamda salladığımda gözlerini sıkıca kapattı.Sabır diler gibi bir hali vardı.

Bu duruma el atmanın zamanı geldiğini düşünerek aramızdaki sessizliği bozdum.

"Gidip onunla konuşucam"dediğimde gözlerini açıp ifadesizce baktı.Onun Omarla konuşamayacığını iyi biliyordum.Burda olduğunu duyunca gözyaşlarıyla savaşmaya başlamıştı saten.Karşına çıkacağını hiç sanmazdım.

 Tepki vermedi.Öylece boş boş baktı."Gidiyorum" deyip kapıya yöneldim.Uzun gri hırkamı askılıktan alıp üzerime giyince arkamdan bağırmasıyla durdum.

"DUR" demesiyle ona dönünce "noldu" dercesine kaşlarımı çattım.

"Bu böyle olmucak"dediğinde ise yanımdan geçip hızla kapıya yöneldi.Ne yapacağını anladığımda gözlerimi faltaşı gibi açtım."Saçmalama"diye arkasından koştum.Kolundan yakaladığımda durup bana baktı.

GÜVEN-ME BANA!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin