{ Aᥒᥙbιs Tᥱmρᥱᥣ }

22 1 2
                                    


🌑 Fᥱᥲr mᥲkᥱs thᥱ ᥕoᥣf bιggᥱr thᥲᥒ shᥱ ιs 🌑

🌑 Fᥱᥲr mᥲkᥱs thᥱ ᥕoᥣf bιggᥱr thᥲᥒ shᥱ ιs 🌑

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

~
NAAM
Anubis Tempel

LEEFTIJD
20 jaar

PACK
Night Walkers - Packlid

JOB
Ze werkt in een klein cafeetje en houdt met moeite deze baan. Ze heeft namelijk al in meerdere cafés gewerkt, maar aangezien ze geen blad voor haar mond neemt en zo kan ontploffen is ze op haar vorige werkplekken ontslagen.

KARAKTER
Anubis heeft een nogal koel karakter en houdt zich vaak wat afzijdig zodat ze eventuele opstootjes kan vermijden. Sinds de dood van haar ouders is ze als de dood voor vuur en blijft er zo ver mogelijk uit de buurt. Ook kan ze enorm slecht tegen mensen met een andere mening en in plaats van te luisteren naar argumenten van anderen, wordt ze boos of gaat ze persoonlijke aanvallen gebruiken die niks met het onderwerp te maken heeft. Als ze echter om je geeft is er vrij weinig wat je in haar ogen fout kunt doen, zelfs als het overduidelijk is. Daardoor zijn de weinige relaties die ze heeft vaak toxic en ze heeft het zelf niet eens door. De onzekerheid die dat meebrengt verbergt ze door haar agressieve houding tegenover de rest. Ook geniet ze intens van het motorrijden omdat dat een vrijheid geeft die zelfs het wolf zijn niet lijkt te kunnen geven.

ANGSTEN
- Vuur
- Liefde
- Alleen zijn

GESLACHT
Vrouw

VERLEDEN
Haar ouders behoorde beide bij de Night Walkers plek, maar verkozen een leven buiten de pack. Dit verkozen ze onder andere vanwege de rust, maar blijkbaar was dit hen niet gegund. Hun huis die aan de rand van een bos stond vloog in brand, waarschijnlijk aangestoken door jagers. Haar moeder heeft eerst haar na buiten gebracht, Anubis was pas 12, en vervolgens is ze terug naar binnen gegaan voor haar vader, maar ze zijn beide niet meer naar buiten gekomen. Toen dit bericht bij de pack aankwam hebben ze iemand gestuurd voor Anubis en sindsdien woont ze bij een oude vriendin van haar moeder, maar een echte familie heeft ze niet meer. Ze heeft de karaktertrekken van de pack overgenomen, maar dit is ergens misschien wel goed, een soort verdediging.

UITERLIJK

UITERLIJK WOLF

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

UITERLIJK WOLF

EXTRAEr staat een boom in het bos waar ze heengaat als ze tot rust moet komen of simpelweg tijd nodig heeft om te moeten nadenken

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

EXTRA
Er staat een boom in het bos waar ze heengaat als ze tot rust moet komen of simpelweg tijd nodig heeft om te moeten nadenken.

WW
Baby Grogu

RPGWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu