~Naam: Hope Smith
~Leeftijd: 19 jaar
~Seksualiteit: Lesbisch al weet bijna niemand dit
~Karakter: Ze is heel beschermend over iedereen die in haar pack zit, maar ook streng en rechtvaardig als ze niet gehoorzamen. Ze kan kil overkomen omdat ze bang is om mensen binnen te laten, omdat het dan meer pijn doet als ze die weer verliest. Zelfs tegen haar vrienden zal ze niet compleet open zijn en daarom zoekt ze dan ook op die momenten de stilte en eenzaamheid op. Ze vertrouwt buitenstaanders niet snel, maar zal ze wel een kans geven. En om haar onzekerheden te verbergen is ze flirterig, tegen bijna iedereen. Ze heeft soms last van woedeaanvallen en kan ze dingen doen waarna ze daarna heel veel spijt van heeft.
~Uiterlijk: Phoebe Tonkin
~Roedel:
~Rank: Alfa
~Extra: Haar beide ouders zijn vermoord toen ze 12 was, de roedel was tijdelijk overgenomen door wat oudere, maar toen ze 16 werd heeft ze de taak als Alfa op haar genomen. Ze neemt dit heel serieus alleen weet ze soms niet echt wat ze moet doen als alfa zijnde, omdat niemand dit haar ooit geleerd heeft.
Ze heeft haar mate nog niet gevonden en is een schaduwwolf
'S nachts is ze bijna niet te zien omdat ze geheel opgaat in haar omgeving. Een van de weinige dingen die je aan haar zal kunnen zien zijn haar felrode ogen die dan extra opvallen. Als haar emoties te groot worden, dus als ze bijvoorbeeld heel bang, boos of blij is zal haar wolf haar makkelijker kunnen overnemen.