{ Danique de Jager }

62 3 7
                                    

~Naam: Danique de Jager

~Bijnaam: Daan of daantje

~Bijnaam: Daan of daantje

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

~Leeftijd: 18

~Lengte: 1,65m

~Fc: Danielle Campbell

~Seksualiteit: Zoekt ze op dit moment nog een beetje uit

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


~Seksualiteit: Zoekt ze op dit moment nog een beetje uit.

~Karakter: aardig, sociaal, allemansvriend, soms een tikkeltje onzeker, kan opeens heel fel reageren, soms wat roekeloos.

~Verleden: Ze is van jongs af aan al een rustig meisje die nooit echt iets noemenswaardigs heeft gedaan. Rond haar 15e veranderde dat en kreeg ze verkeerde vrienden, veranderde haar uiterlijk, schold ze haar ouders uit en well ja ging niet zo goed. Dit kwam voornamelijk omdat ze gestresst was aangezien die 'vrienden'  haar meenamen op 'klusjes'. Inbreken in huizen, mensen op straat beroven etc. In het begin wilde ze helemaal niet meedoen, maar aangezien 'de leider' op dat moment haar vriendje was durfde ze dat niet goed te zeggen. Lang verhaal kort. Ze werden betrapt, iedereen naaide eruit en zij was te traag en werd dus opgepakt. Ze kreeg een taakstraf en het staat voor altijd op haar strafblad, maar sindsdien probeert ze haar leven weer een beetje op te pakken. Weer haar natuurlijke haarkleur, piercings weg en ze leert goed voor school. Ook is ze daarom even klaar met jongens want tja dat ging niet zo goed.

~Familie: ze woont nog bij haar ouders en heeft een jonger broertje

*~Familie: haar vader en moeder zijn goed bevriend met de koninklijke familie, al heeft zij ze nog nooit ontmoet. Blijkbaar waren ze zo goed bevriend dat ze op school mocht, wat leuk.

*~Verleden: eh ze is dus niet rijk, woont letterlijk op een boerderij en etiquette enzo weet ze niks van. Wel is ze heel aardig, maar al die mensen die nou sws boven haar staan zullen waarschijnlijk haar wel gaan irriteren als ze uit de hoogte gaan doen.

*~Paard: ehhehe nop, haar broertje doet aan paardrijden en zij moet hem sinds kort altijd brengen omdat haar moeder haar rijbewijs is verloren oeps. Als hij op les is blijft ze of kijken of ze dwaalt een beetje rond op de manage. Ze vindt paarden een beetje eng, dus meestal blijft ze daar wel uit de buurt. Ze is vroeger een keer bijna getrapt door een paard op een kinderfeestje dus ja niet de beste ervaringen mee, spreek ik uit eigen ervaring eh misschien.

*~Welke school: Westbrook High, ze is redelijk slim en haalt vaak dan ook hoge punten. Hier loopt ze niet echt mee te koop, want mensen hoeven dit allemaal niet te weten. Dit komt vooral omdat haar ouders niet rijk zijn zoals de rest, ze zijn een gemiddeld gezin en dat vindt ze helemaal prima. Ze is over het algemeen bevriend met iedereen op school en komt ook voor zichzelf op, alleen kan ze soms een beetje te goedgelovig zijn en zich laten ompraten. Hier maken bepaalde mensen wel eens misbruik van en achteraf gezien kan ze daar heel gekwetst door raken.

~Extra: *Ze heeft het eerste jaar op Eastwood gezeten, dus mensen zouden haar kunnen herkennen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.



~Extra:
*Ze heeft het eerste jaar op Eastwood gezeten, dus mensen zouden haar kunnen herkennen. Sindsdien is ze wel veel verandert, eerst was ze veel meer gesloten en snauwde ze mensen af, terwijl ze nu sociaal is maar toch nog wel eens fel kan reageren.

RPGWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu