{ Keelin Topaz }

14 1 1
                                    

~Volledige naam: Keelin Topaz

~Leeftijd: 19 jaar en geboren op 10 augustus, wat haar dus een leeuw maakt.

~Uiterlijk: Nataly Machado

~Seksualiteit: Ze is op dit moment nog een beetje aan het experimenteren, maar als men ernaar vraagt zegt ze dat ze biseksueel is

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

~Seksualiteit: Ze is op dit moment nog een beetje aan het experimenteren, maar als men ernaar vraagt zegt ze dat ze biseksueel is.

~Karakter: Keelin komt vaak over als een rustig meisje, maar ze houdt alles goed in de gaten. Ze wilt namelijk niet zichzelf in de problemen werken, zonder eerst meer informatie over de ander te weten te krijgen. Niemand weet echt wat het is, maar van het ene op het andere moment knapt er gewoon iets. Er hoeft maar 1 ding verkeerd te worden gezegd en je moet uitkijken, want misschien vliegt er wel een brood naar je hoofd. Vaak kan ze van deze woede aanvallen niks meer herinneren en meestal moet ze dan voor een paar uur alleen zijn, om even tot rusten te komen. De afgelopen jaren is het wel al verbeterd en kan ze zich beter inhouden, maar weg is het nog zeker niet. Familie speelt hierbij ook een grote rol, omdat ze zo beschermend over hen is. Mensen die iets verkeerds zeggen over haar familie, zal ze niet dankbaar zijn. Zoals eerder vermeld is ze dus beschermend over haar familie, maar ook de mensen waar ze om geeft. Deze mensen moeten echter niet verwachten dat ze een vrijstelling hebben van haar woede probleem, maar ze lopen een kleiner risico. Keelin heeft het er wel moeilijk mee en de laatste keren dat ze zo'n woedeaanval kreeg is ze vervolgens huilend in elkaar gezakt. Anderen jaagt ze weg, bang om ze pijn te doen. Hier komt de onzekerheid naar boven, bang dat ze nooit genoeg zal zijn. Perfect is ze al niet, maar zelfs gewoon normaal lijkt haar ook niet gegund te zijn. Al die emoties probeert ze zo goed mogelijk te verbergen, maar dat is nog best moeilijk. Verder is ze heel creatief . In de bakkerij versiert ze vaak de taarten of andere gebakjes in de meest wonderbaarlijke kunstwerken.

~Kaste: 7

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

~Kaste: 7

~Had je een baantje?
Ze heeft vroeger altijd haar ouders meegeholpen in de bakkerij en vanaf haar 16e hebben ze een klein deel van de bakkerij verbouwt, zodat ze al zelf kan leren hoe het is om je eigen bakkerij te hebben.

~Had je een baantje?Ze heeft vroeger altijd haar ouders meegeholpen in de bakkerij en vanaf haar 16e hebben ze een klein deel van de bakkerij verbouwt, zodat ze al zelf kan leren hoe het is om je eigen bakkerij te hebben

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

~Verleden:
Keelin haar ouders kregen op vrij jonge leeftijd kinderen. Keelin was de eerste en haar moeder was op dit moment 19 en haar vader 21. Ze hadden het geluk dat ze beiden konden werken in de bakkerij van de vader van haar vader en uiteindelijk hebben ze deze ook overgenomen. Ze is dus praktisch opgegroeid in de bakkerij en aangezien haar ouders vaak druk bezig waren, kent ze nu ondertussen alle hoekjes in de bakkerij. Later toen haar zusje en broertje erbij kwamen, heeft zij voornamelijk de verantwoordelijkheid over hen gekregen. Dit heeft haar wel al eerder volwassener gemaakt, dan eigenlijk gezond is.

~Familie:
Vader 40, hij is een schat van een man en zijn kinderen en vrouw betekenen alles voor hem.
Moeder 38, een zeer liefdevolle moeder die ondanks haar lichamelijke gezondheid, zoveel mogelijk een rol probeert te spelen in het leven van haar kinderen.
Liza 16, met Liza heeft ze nog wel eens onenigheid. Dit komt omdat Liza vindt dat hun moeder zich aanstelt, dit tot grote ergernis van Keelin die soms haar woede niet kan inhouden.
Billy 7, onschuldige Billy, geliefd door het hele gezien, maar stiekem toch een verwend nest. Hij weet dat hij bijna alles voor elkaar kan krijgen, dus hier maakt hij ook gebruik van. Ondanks het verwende gedeelte, kan het wel een schat van een jongen zijn.

~Voorkeur Royal: Raven

~Hobby's:*werken in de bakkerij ziet ze niet echt als werken, maar meer als hobby

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

~Hobby's:
*werken in de bakkerij ziet ze niet echt als werken, maar meer als hobby.
*Zingen, ze heeft een hele heldere stem, maar is te onzeker om hem aan anderen te laten horen.
*shh, maar boogschieten. Een jager heeft ooit een boog en wat pijlen geruild voor wat brood. Keelin, roekeloos dat ze is, gaat sindsdien een paar keer per week het bos in om stiekem te jagen. Kaste 7 is namelijk nog steeds een van de lagere kastes en ondanks dat ze zeker geen honger zullen lijden vanwege al het brood, is wat vers vlees zo nu en dan altijd welkom.
*Het versieren van haar pijlen, aangezien ze niet heel vaak gaat jagen zit ze soms tot laat in de nacht haar pijlen te versieren. Met een mes kerft ze kleine figuurtjes in het hout en ze zorgt ervoor dat de pijlen in balans blijven.

~Extra: tja dat verraden we natuurlijk nog niet.

~WW: Fire

RPGWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu