{ Kιᥲᥒᥲ "Kιᥲ" Nᥲᥒᥲ Mᥲ̃hoᥱ }

40 1 3
                                    


∞ Provᥱ thᥱm ᥕroᥒg ∞

NAAMKιᥲᥒᥲ "Kιᥲ" Nᥲᥒᥲ Mᥲ̃hoᥱZowel Nana en Mãhoe zijn Hawaiiaanse namen die van haar vader komen, dit is vaak redelijk opmerkelijk en er wordt weleens commentaar op geleverd

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

NAAM
Kιᥲᥒᥲ "Kιᥲ" Nᥲᥒᥲ Mᥲ̃hoᥱ
Zowel Nana en Mãhoe zijn Hawaiiaanse namen die van haar vader komen, dit is vaak redelijk opmerkelijk en er wordt weleens commentaar op geleverd.

LEEFTIJD
Ze is net 18 jaar geworden

GESLACHT
Vrouw

KARAKTERKia is een redelijk soft persoon en hopelijk gaat deze school dat niet verpesten

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

KARAKTER
Kia is een redelijk soft persoon en hopelijk gaat deze school dat niet verpesten. Ze is redelijk sociaal, al moet de eerste stap vaak wel van iemand anders komen. Super kleine dingetjes kunnen haar al enthousiast maken en een soort boost geven om nuttige dingen te gaan doen, dit eindigt vaak al na een halfuur, maar het idee is leuk. Gevoelens vind ze verschrikkelijk omdat ze er simpelweg niks van snapt en er dus vaak gewoon van weg loopt of doet alsof haar neus bloedt. Ondanks dat ze dus niet echt in relaties is betrokken, kan ze ontzettend jaloers worden. Dit gebeurd vaak onbewust en het is niet alleen op personen zelf, maar bijvoorbeeld ook op wat andere mensen wel hebben en zij niet. Ze vind het zelf een verschrikkelijke eigenschap en ze zal dus niet toegeven dat dit inderdaad zo is, omdat ze daar simpelweg te koppig voor is. Ze is daarnaast niet de meest geweldige luisteraar, al probeert ze het wel, maar ze wordt gewoon zo snel afgeleid door dingen om haar heen, wat het lastig maakt iemands verhaal te volgen.

Doordat haar vader niet al te rijk is, is ze helemaal nieuw met al dit fancy gedoe en heeft ze ook wat moeite met aanpassen. Haar moeder heeft haar iets bij proberen te brengen in de zomervakantie die ze bij haar spendeerde, maar helaas is daar niet al teveel van terecht gekomen. Haar moeder is vastbesloten de familienaam niet door het slijk te halen en heeft Kia dan ook op haar hart gedrukt zich fatsoenlijk te gedragen. In haar ogen is dit de kans om haar moeder te laten zien dat ze ondanks haar niet in haar leven te hebben gehad, er helemaal niks met haar mis is.

UITERLIJK
Idk haar naam maar tadaa

VOORKEUR KAMERGENOOTNope, dump haar maar ergens

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

VOORKEUR KAMERGENOOT
Nope, dump haar maar ergens

NIEUWE LEERLING
Yess

TOEKOMSTDROMEN
Niet echt, het liefst iets artistiek, maar volgens haar moeder valt daar geen geld in te verdienen. Zij ziet haar liever in de modellenwereld of als actrice, net zoals haarzelf, haar vader wilt gewoon dat ze gelukkig is.

OPVALLENDE TALENTEN
Ze is opgegroeid met surfen, maar daar heeft ze in New York niet al teveel aan, al is het niet onmogelijk. Daarnaast heeft ze het voor elkaar gekregen om "onzichtbaar" te zijn bij mensen die zichzelf veel belangrijker als haar inschatten en daardoor kan zij gaan luistervinken.

EXTRA
Ze heeft heterochromia, wat betekend dat ze twee verschillende kleuren ogen heeft. Dit heeft ze van haar moeder gekregen en is een van de redenen dat ze geliefd is als model, ook al vind ze het 3 keer niks.

RPGWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu