{ Anouk George Irving en Alexander Dangerfield }

28 2 4
                                    

~Naam: Anouk George Irving
Nouk, noukie
Ze haat haat haar middelste naam, verteld het tegen niemand en als iemand erachter komt oh-oh.

~Geslacht: Meisje

~Geslacht: Meisje

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

~Leeftijd: 16

~Karakter: ze is nogal opvliegend en voelt zich snel aangevallen, vaak lokt ze het zelf ook uit. Ze houdt namelijk wel van een opstootje en als er een ruzie is zal zij vaak er iets mee te maken hebben. Heel toevallig wordt zij bijna nooit geraakt als iemand haar probeert te raken, dus is dat meteen top. Ze is wel heel beschermend over mensen om wie ze geeft, maar dit is natuurlijk ook meteen een goed excuus om iemand neer te hoeken als ze haar broertje irriteren, helaas zijn dit vaak kinderen van 10 en moet ze zich dus inhouden. Ennn liegen is ze ook niet vies van.

~Uiterlijk: Maggie Duran

~Uiterlijk: Maggie Duran

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

~Familie: Moeder van 2.1 en een vader van 1.9, haar level was dus best een verassing.
Haar broertje van 10 is level 2 en zijn krachten zijn hetzelfde als die van Anouk alleen dan voor een paar seconde, want dan slaapt hij daarna uren.

~Verleden: Eerst had ze er niet echt controle over en ze is dan ook vaak, erg vaak tegen de muur aangerend. Ze heeft het nu onder controle en kan zo ook haar energie beter verdelen, als ze weet dat ze toch niks op de planning heeft staan zal ze het sneller gebruiken. Ook ging ze een beetje om met de verkeerde mensen die haar aanmoedigde haar krachten te gebruiken voor andere stelen. Het is namelijk best makkelijk om iets uit iemands zak te pakken als je super snel bent. Zo heeft ze dus al verschillende dingen gestolen, helaas is ze 1 keer betrapt. Politie erbij, ouders boos, belooft dat ze het nooit meer zou doen, maarja gelogen natuurlijk en ze gaat gewoon vrolijk door.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
RPGWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu