DAUGHTER OF APOLLO
~Naam: Flo Elaine Bhatt
Flo, het betekent in het native Amerikaans letterlijk pijl dusja, haar opa mocht haar naam kiezen en dit werd het.
Elaine, dit betekend ook wel de stralende of schitterende en aangezien haar vader de zonnegod is, best wel logisch.~Geslacht: vrouw
~Leeftijd: 16
~Goddelijke ouder: Apollo
~Krachten:
*Ze is af en toe lichtjes helderziend, niet iets waar ze heel erg blij mee is tho.
*Ze kan anderen vervloeken voor een tijd zodat ze alleen nog maar in rijm kunnen praten.
*Is het een kracht? Ik vind van wel, maar ze is een zeer uitstekende boogschutter.
*ook is ze een uitstekende heler en kan ze botten en kleine verwondingen genezen. Een klein probleempje, ze kan niet zo goed tegen bloed. Dit is dan wel bij hele extreme verwondingen en anders kan ze diegene gewoon helpen. Is dat niet het geval, dan moet er even een ander Apollo kind gevonden worden, want anders ligt zij ernaast.
*ook is ze goed in poëzie en muziek~Karaktereigenschappen: Ze is een best wel open en spontaan iemand die anderen graag helpt. Als je iets nodig hebt hoef je het maar te vragen en ze komt je helpen. Vaak kan je haar tussen de mensen vinden en als ze daar niet is, dan zit ze waarschijnlijk in het bos. De schietbaan vond ze te saai worden, dus heeft ze zelf doelen gemaakt en verspreid door het bos opgehangen. Ook weet ze wat ze wilt en haar ompraten kan daarom een hele opgave zijn. Wel is ze heel beschermend over de mensen waar ze om geeft en aangezien ze vrij snel om iemand geeft, brengt dit soms nogal wat problemen met zich mee als er onderlinge ruzies zijn en zij gedwongen wordt een kant te kiezen. Vaak probeert ze dan ook neutraal te blijven, maar dat lukt ook niet altijd.
~Uiterlijk: Darya Dogusheva
~Verleden: het is nooit een geheim geweest wie haar vader was en daarom Gates al vanaf haar 12e naar het kamp. Ze is opgegroeid met alleen haar moeder en daar heeft ze dan ook een goede band mee. Haar moeder is nooit hertrouwt, maar heeft nu al wel een tijdje een vaste relatie met een man waar Flo het niet zo heel goed mee kan vinden. Hij is een politieagent en aangezien Flo soms onverklaarde "dingetjes" heeft is hij een tikkeltje wantrouwig. Daarom twijfelt ze om gewoon het hele jaar in het kamp te blijven.
~Extra: Ondanks dat ze een geboren aanleg heeft voor poëzie en muziek, doet ze er niet veel mee. Als iemand ernaar vraagt zou ze het zo kunnen doen, maar om één of andere vreemde reden geniet ze er niet van zoals haar halfbroers en zussen ervan genieten.