~Naam: Raevyn —> Raaf, zwart en wijs. Meestal wordt ze Rae genoemd aangezien dit korter en makkelijker is.
~Leeftijd (geboorte datum, sterrenbeeld, geluksgetal): 17 jaar en geboren op 25 juni, kreeft, 3.
~Geslacht: Vrouw
~Seksualiteit: Bi, meer naar meisjes al heeft ze nooit de moeite gedaan om een relatie te beginnen.
~Karakter: Ze is best wel slim en kan er dan ook niet tegen als mensen zich heel dom gedragen of doen alsof zij dom is. Ook is ze ondanks het kille masker dat ze meestal op heeft heel gevoelig, al zal ze dit niet laten zien. Ze is heel avontuurlijk en wilt graag nieuwe dingen leren en zien. Ze kan meestal wel goed omgaan met iedereen en zal dus "veel vrienden" hebben, al zullen er maar enkele zijn die haar echte ik te zien zullen krijgen. Ze is bang dat ze gekwetst zal raken als ze mensen teveel binnenlaat en daarom zal ze dit dus vermijden. Ze ziet er misschien wat kwetsbaar uit, maar reken er maar op dat ze van zichzelf af kan bijten als dit nodig is.
~Uiterlijk: Lily Jane Collins
~Verleden: Haar ouders waren niet vaak thuis, dus was ze vaak alleen met haar broers thuis. Die hebben haar misschien het een en ander of hacken geleerd en daar is ze behoorlijk goed in geworden. De school kon het alleen niet zo waarderen toen ze al de cijferlijsten bewerkt had. En ze zou gemakkelijk al de vakken kunnen halen als ze er iets voor zou doen, helaas vind ze het zonde van haar tijd en zijn het niet de beste cijfers. Ook is ze sowieso een beetje het zwarte schaap van de familie aangezien haar ouders beide hoogopgeleide mensen zijn en haar broers op dit moment aan de universiteit studeren en well dan heb je haar.
~Familie: haar ouders en 3 oudere broers.
*~Verleden
Ze is een prinses van een aanliggend land, maar ook de jongste. Daarom heeft ze niet zoveel verplichtingen en mocht ze ook naar deze school van haar ouders ondanks dat ze heel beschermend over haar zijn. Ze loopt niet overal te verkondigen dat ze een prinses is en vaak liegt ze er ook over, omdat ze bang is anders behandelt te worden. Haar 3 oudere broers zijn heel beschermend over haar en dat vindt ze heel vervelend, daarom gaat ze vaak gewoon in haar eentje op pad.*Online *
Offline
Zodra haar nachtmerrie het overneemt kan ze alles zien wat die doet. Ze ziet alles door haar ogen, alleen kan ze er niks aan doen. Ze heeft een manier gevonden om in haar onderbewustzijn met haar nachtmerrie te communiceren en heeft het Nox genoemd. Ze zal Nox soms kunnen beheersen als ze in die gedaante is, maar dit is echter heel zeldzaam.~Knox: is ontzettend snel en behendig. Door haar gele ogen kan ze vooral 's nachts ontzettend goed zien. Ook haar tanden en oren zijn groter en worden dus goed gebruikt. (En de rest idk moet ik zelf nog even bedenken)
~Verleden: Ze is een enigs kind en haar beide ouders zijn vroeger vermoord door een nachtmerrie. Ze is toen grootgebracht door haar oma en zwerft iedere avond en andere vrije momenten over straat. Ze zoekt de nachtmerrie die haar ouders heeft vermoord, zodat ze wraak kan nemen terwijl ze amper weet hoe die eruit ziet. Ze heeft een armband die af en toe wat kuren heeft en daardoor is die soms unstable. Dit merk je meteen aan haar gedrag omdat ze dan veel prikkelbaarder is en mensen wegduwt, terwijl ze die dan het hardst nodig heeft. Haar aders verdonkeren niet heel erg, meestal alleen in haar nek die ze dan zo goed mogelijk probeert af te schermen. Het zijn vooral haar ogen die zwart beginnen te worden waaraan je het herkent. Haar nachtmerrie komt bijna niet naar boven omdat ze hem heel goed onder controle heeft.
~Extra: Ze vindt het verschrikkelijk dat ze besmet is en verbergt daarom haar armband altijd zodat hij niet te zien is. De kans is dan ook groot dat ze erover liegt als mensen ernaar vragen. Iets wat wel eens gebeurd als ze boos is of juist heel verdrietig of bang —> een deel van Nox komt naar boven en zij kan dit beheersen. Hiermee wordt bedoelt, Langere nagels en tanden, beter gehoor en zicht en veel sneller en behendiger. Meestal maar een paar en soms alles.