❅ WιFι, food, mყ bᥱd. ❅
Pᥱrfᥱᥴtιoᥒ~
NAAM
Blue Vikki Packett
Blue, wie vernoemt zijn kind nu weer naar een kleur. Ze is er zelf vooral vroeger niet al te blij mee geweest, maar is het nu wel gaan waarderen omdat het toch een redelijk unieke naam is.
Vikki, soms wordt ze wel eens Vik of Vikki genoemd door vrienden, maar voor de rest is het gewoon de naam van haar moederLEEFTIJD
19 jaarPACK
-JOB
Ze zit nog op school en helpt soms in een lokale bibliotheek.KARAKTER
Op het eerste gezicht is Blue een redelijk doorsnee tienermeisje. Ze heeft relatieproblemen, ruzies met haar vader, gaat naar feestjes om dronken te worden en ga zo maar door. Dit alles doet ze met meestal een ondeugende grijns, maar dat ze lacht betekent niet dat ze vrolijk is. Het is voornamelijk een denkmantel om ervoor te zorgen dat mensen haar geen dingen gaan vragen. Over haar gevoelens kan ze namelijk ontzettend slecht liegen, bij andere dingen heeft ze daar absoluut geen moeite mee. Soms is ze misschien ietwat brutaal, maar ze weet wanneer ze te ver gaat en stopt vaak voordat ze dat punt bereikt heeft. Hierbij komen ook nog de sarcastische comments die eruit vliegen zodra het kan en de oh zo bekende oogrol als ze zich irriteert aan iets of iemand. Ze doet vaak alsof ze nergens bang voor is, maar stiekem is het toch een kleine schijterd hoor.