❦ SEDUCE AND DESTROY ❦VOLLEDIGE NAAM
Evelyn "Eve" Harlow YardGESLACHT
vrouwSOORT
vampier, newbornGEBOORTEDATUM
12 augustus 1985DATUM VAN TRANSFORMATIE
Kerstavond 2004, it's rather sad
❆ Ze was 19 jaar oud op het moment dat ze getransformeerd werd.
❆ Ze weet niet door wie en waarom hij/zij dit gedaan heeft.UITERLIJK/FACECCLAIM
giorgia whigham (als jade in legacies)
KARAKTER
Ze is altijd een redelijk aanwezig karakter geweest, maar dit minderde nadat ze veranderde aangezien ze toen ook minder onder de mensen was. De sarcastische opmerkingen zijn echter niet verdwenen, net zoals de eye roll. Ze is best wel eigenwijs en probeert iets vaak eerst zelf voordat ze hulp accepteert. Voordat ze een vampier was, studeerde ze aan een medische universiteit dus slim is ze zeker. Het ziekenhuis is nu hetgeen wat ze zoveel mogelijk ontwijkt, omdat alles daar om haar roept. Ook is ze het ietwat uitdagende type en zo nu en dan een opstootje vind ze helemaal niet erg, als ze maar weet dat ze op tijd weg kan komen indien nodig. Zelf verzekerd was ze altijd, maar dat minderde wat na haar verandering omdat alles opeens helemaal nieuw is en het feit dat ze haarzelf niet altijd onder controle heeft. Ze kan ontzettend koppig zijn en ook al is er bewijs dat ze het fout had, nog steeds volhouden dat zij het goed had. Natuurlijk weet ze dat ze ongelijk heeft, maar dit toe te moeten geven is een enorme deuk in haar ego en dat wilt ze liever niet. Waarschijnlijk is ze de beste vriend die iemand zich kan wensen. Als jij jezelf bewijst bij haar, is er vrij weinig dat ze niet voor je zal doen. Vrienden maken is op het moment wel even een dingetje, maar dat zal vast wel goed komen. Op het moment is ze dus best wel eenzaam en ze merkt dat ze er moeite mee heeft. Ze is veel prikkelbaarder dan normaal en heeft al een paar keer een boom uit de grond geschopt, gewoon omdat het kon.