{ Vieve Villan }

37 3 26
                                    

♥ 𝐕𝐈𝐄𝐕𝐄 𝐕𝐈𝐋𝐋𝐀𝐍 ♥

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

𝐕𝐈𝐄𝐕𝐄 𝐕𝐈𝐋𝐋𝐀𝐍

VOORNAAM
Vieve
De naam betekend "full of life" en dat kwam omdat ze als baby een van de energiekste was. Veel lachen, bewegen en huilen, maar dat hoort allemaal bij het leven.

ACHTERNAAM
Villan
Dit is gewoon de achternaam die ze heeft gekregen van haar moeder.

BIJNAAM
Vie, Viv

GEBOORTEDAGDat is onbekend

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

GEBOORTEDAG
Dat is onbekend. Ze denken dat op het moment dat ze gevonden werd een paar weken oud was, maar uiteindelijk hebben ze het geschat op 16 juni, wat haar een gemini maakt.

LEEFTIJD
Vieve is onlangs 18 jaar geworden

SOORT
Mutant, ze beschikt over telekinese en kan dus dingen bewegen met haar geest. Deze dingen zou ze echter wel moeten kunnen tillen fysiek, anders krijgt ze het niet omhoog. Zwaardere dingen tillen kost dus ook meer kracht dan kleinere dingen.

SEKSUALITEITMoet ik me schuldig voelen voor alweer een gay karakter? Neuhhh

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

SEKSUALITEIT
Moet ik me schuldig voelen voor alweer een gay karakter? Neuhhh

INNERLIJK
Vieve is altijd een kind geweest dat altijd goed luisterde. Als haar moeder vertelde dat ze echt haar krachten niet mocht laten zien, dan deed ze dat ook niet. Ze is zich er ook erg van bewust hoe goed zij het heeft in vergelijking met anderen als ze ziet hoe sommige mutanten leven. In het begin was ze jaloers op het feit dat deze mutanten elkaar hadden en familie, maar al snel realiseerde ze dat Elise de enige wie ze nodig was en ze ook geen behoeft had aan haar eventuele biologische ouders, al zou ze liegen als ze zei dat ze niet benieuwd is naar wie ze zijn. Doordat ze is opgegroeid tussen de elektro's heeft ze nog nooit echt met mutanten omgegaan, maar heeft ze zelf ook nooit haat ervaren van elektro's, omdat ze niet wisten dat ze een mutant was. Natuurlijk hoorde ze hoe haar klasgenoten praatte over mutanten, alsof ze niks waard waren en dan moest ze haarzelf stilhouden, maar op deze school zou dit niet hoeven en het feit dat ze nu ook gehaat kan worden zal moeilijk zijn. Ze kan heel erg dromerig zijn en vind het niet erg om zo nu en dan alleen te zijn. Ze kan haarzelf prima vermaken met een boek of muziek al is het gezelschap van anderen mensen zo nu en dan ook wel fijn. Ze kan wel vanuit het niets heel boos worden en vaak weet ze zelf ook niet waarom het gebeurd, het gebeurd gewoon. Ook heeft ze op een gegeven moment een beetje een f the world mentality gekregen aangezien ze toch nooit perfect kon zijn voor anderen. Ook is op dit moment de enige persoon waarna ze luistert haar moeder en luistert ze alleen naar anderen als ze daar zin in heeft.

RPGWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu