{ FALLON }

16 1 25
                                    

NAAMFallon

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

NAAM
Fallon

LEEFTIJD
21

GESLACHT
vrouw

SEKSUALITEIT
💅🏼

PERSOONLIJKHEID
Fallon heeft net als de meeste hier een wat andere jeugd gehad dan gebruikelijk is. Ze heeft nooit leren delen of kunnen ervaren dat jezelf boven iedereen zetten niet altijd gewaardeerd wordt, wat erin resulteerde dat ze ontzettend egoïstisch is geworden. Het feit dat bepaalde acties anderen kwaad kunnen doen komt simpelweg niet in haar op, we geven daarom ook de opvoeding de schuld. Ze is meestal redelijk op haarzelf en isoleert haarzelf van de rest. Als je haar echter interesseert blijft ze langer hangen en knoopt misschien zelfs een gesprek met je aan. Op de momenten dat ze haarzelf isoleert gaat ze meestal naar de schietbaan, waar ze haar hoofd leeg kan maken. Een slechte eigenschap van Fallon is namelijk dat ze overal over nadenkt. Ondanks dat ze geen rekeningen houdt met anderen, kan ze haarzelf wel voor vanalles de schuld geven. Gaat er iets mis op een missie of tijdens een training, grote kans dat ze haarzelf de schuld geeft. Dit heeft er dan ook in geresulteerd dat ze een vorm van faalangst heeft ontwikkeld en dat is stiekem ook de reden waarom ze zo vaak aan het trainen is, ze kan het niet nog een keer fout doen. Hier valt echter meestal niks van te merken en ze weet het dan ook goed weg te werken achter een masker waar vrijwel niemand moeite doet om doorheen te komen.

LIKES
*schieten
*als alles gaat zoals ze het in haar hoofd heeft
*schelpen, ze heeft zelfs een enorme verzameling
*muziek, daar kan ze uren naar luisteren
*zonsondergang
*frambozen
*de geur van de oceaan

DISLIKES
*onverwachte veranderingen
*de stad
*mensen die teveel in haar bubbel staan
*lichaamscontact van onbekend/bekende

EXTRA
Ze heeft een bril alleen draagt ze die meestal alleen voor het slapen gaan.

TATTOO
Op haar binnenarm

TATTOO Op haar binnenarm

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Dec 02, 2021 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

RPGWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu