{ Thomas Cyan Aimé }

27 2 13
                                    

~Rol: De Transfer Student, hij komt uit Frankrijk.

~Naam: Thomas Cyan Aimé
Thomas—> Tweeling, hij heeft een tweelingzus en is sterrenbeeld tweelingen dus ja dan is dit de perfecte naam.
Cyan—> dat was de naam die zijn broer zou hebben gekregen.

~Bijnaam: Tho, Thootje, verzin iets leuks.

~Bijnaam: Tho, Thootje, verzin iets leuks

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

~Geslacht: man

~Leeftijd: 19 jaar, hij is geboren op 16 juni en dat maakt hem dus een tweelingen.

~Seksualiteit: hetero, aangezien hij verschillende vriendinnen heeft gehad en vrij zeker weet dat hij zoiets nooit met een jongen zou kunnen hebben.

~Uiterlijk: Adrien Sahores

~Persoonlijkheid: Thomas is een beetje dromer

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

~Persoonlijkheid: Thomas is een beetje dromer. Hij kan helemaal opgaan in zijn eigen gedachtes en zo uren doorbrengen op dezelfde plek zonder zich te vervelen. Toch heeft hij de drang om te reizen, zodat hij een beetje kan ontsnappen aan het echte leven. Hij heeft nog niet heel veel gereisd in zijn leven, maar is wel van plan dit meer te gaan doen.  Doordat hij soms een beetje weg kan dromen kan hij overkomen als ongeïnteresseerd, terwijl hij dit absoluut niet is. Hij kan juist dingen extreem goed onthouden, zolang hij maar oplet. Toetsen zijn nooit echt een probleem geweest voor hem en voor school heeft hij dan altijd ook maar vrij weinig hoeven doen. Hij zal niet iemand zijn die snel als eerste op iemand afstapt, tenzij daar een reden voor is. Vaak wacht hij gewoon af wie er naar hem toe komen en dan kijkt hij wel of hij die persoon aardig vindt of niet. Ook kan hij vrij goed tegen alcohol, maar vaak drinkt hij wel met mate. Omdat hij is opgegroeid met een tweelingzus die de nodige dingen heeft meegemaakt in zijn leven is hij heel beschermend over mensen om wie hij geeft en dan moet je ook echt oppassen. Zo nu en dan heeft hij wel eens een woedeaanval en dan komt alles eruit. Toch wil hij niet gewelddadig zijn tegenover anderen en zal dus eerder tegen een muur aan slaan dan tegen een persoon.

~Sterke punten:
*heel relaxt
*Vriendelijk
*beschermend
*loyaal
*is niet snel onder de indruk van bepaalde dingen

~Zwakke punten:
*soms te dromerig
*terughoudend
*kan dingen TE persoonlijk nemen
*je zou denken zijn accent, omdat dat een reden is om hem belachelijk te maken. Dat ziet hij echter heel anders, Frans is de taal van de liefde nietwaar?

~Hobby's:
*Reizen
*Sporten
*Feesten
*Koken, want tja waarom niet. Dit zal die natuurlijk niet tegen iedereen zeggen.

~Angsten:
*Ziekenhuizen
*De dood
*Volwassen worden
*Bang om iets verkeerds te doen, al zijn voorgaande relaties zijn gestrand en daar geeft hij zichzelf de schuld van. Wat helemaal niet zo is, hij valt gewoon op verkeerde meiden.

~Verleden: Zijn ouders hadden problemen met kinderen krijgen en hadden eerst een miskraam. 3 jaar later werden Thomas en Elise geboren, een tweeling. Dit was het mooiste geschenk wat hun ouders konden krijgen en ze zijn dus ook met veel liefde opgevoed. Soms iets te beschermend, maar ze kwamen er al snel achter dat ze beter de touwtjes konden laten vieren dan ze strak te houden. Hij heeft altijd een redelijk dezelfde vriendengroep gehad, dus hij is ook benieuwd hoe dit zal gaan op een totaal andere school en of mensen hem zullen accepteren. Zijn band met zijn zusje is heel goed en die vond het helemaal niet leuk dat hij wegging. Dus ter compensatie heeft hij belooft heel veel te FaceTimen, bellen en foto's te sturen.

~Quotes: "If you don't imagine, nothing happens at all""And now that you don't have to be perfect, you can be good"

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

~Quotes:
"If you don't imagine, nothing happens at all"
"And now that you don't have to be perfect, you can be good"

~Theme Song: eh kom ik later op terug

~Overig:

RPGWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu