{Elide Mira Prins } HARRY POTTER

46 3 18
                                    

NAAM
Elide Mira Prins
Elide, well internet kent die naam blijkbaar niet, maar k vond t een leuke naam uit een boek en k hoop toch zeker dat je die gelezen hebt persoon die dit leest.
Mira, dat is een afkorting van miracle, want haar ouders hadden veel moeite met kinderen krijgen.

LEEFTIJD
17 jaar. Omdat haar verjaardag precies op een ongelukkige datum valt hebben ze ervoor gekozen om haar een jaar later te laten beginnen. Hierdoor is ze vaak wel een van de oudste van haar jaar, al blijven er tegenwoordig veel meer zitten.

GESLACHT

vrouw

JAAR
6

HUIS

Slytherin

PATRONUS

thestral

SEKSUALITEIT
well, ze zegt dat ze op jongens valt, maar meer omdat ze 'perfect' moet zijn voor haar ouders. Well no, ze valt gwn op meiden dus stuk er maar in ouders.

PERSOONLIJKHEID
*verwend, ze is gewend dat ze alles toch wel krijgt van haar ouders dusja dan krijg je zo'n kind.
*doorzetter, als ze iets wilt zal ze wel vaak doorgaan tot ze het ook echt krijgt.
*georganiseerd, weet je wel al die mooie foto's van helemaal opgeruimde kamers en bureaus? Dat is ze heel erg, alles moet er gewoon perfect uit zien. Het feit dat ze tegen mudbloods is komt door haar ouders, maar diep vanbinnen is ze het daar niet mee eens.
*nieuwsgierig, ze wilt  wel weten hoe alles nou in zijn werking gaat enzo.
*spottend, tja als je opgroeid met het idee dat je beter bent dan simpele mensen ga je het vanzelf geloven.
*sportief, dit is een manier om wat stoom af te blazen en ze is vrij goed in bijna alles goeddus dat is alleen maar fijn.
*flirt, tja ze is wel een flirt, natuurlijk vooral naar jongens want keep up the illusion en soms naar meisjes.
*b!tchsorry not sorry maar alleen als ze chagrijnig is
Egoïstisch, diep vanbinnen is ze ene watje hoor en zal ze je zo achterlaten zodat ze zelf maar veilig is

FACECLAIM
Geri Steenkamp, maar wel ietsje jonger natuurlijk

FAMILIE
Vader - Alex Prins
Moeder - Edith Avery
*Tweelingzus - Manon

VERLEDEN
Haar ouders hadden veel problemen met kinderen krijgen en toen ze uiteindelijk een tweeling kregen was dit een geschenk uit de hemel. Twee meisjes, een eeneiige tweeling, maar totaal andere karakters, elide en Manon (als je de referentie nu nog niet kent pfff) Hierdoor zijn beide meisjes zeer beschermend opgegroeid en kregen ze vaak alles wat ze wilde. Haar familie bestaat uit allemaal pure bloods en als het aan haar moeder ligt moet dit ook zo blijven, haar vader is het hier echter wat minder mee eens en zegt dat als ze ooit wilt trouwen, ze moet kiezen voor iemand waarvan ze houdt. Elide lijkt vanbuiten vooral op haar moeder, maar is vanbinnen softer, net als haar vader. Haar zusje was juist exact als haar vader en ietwat bang voor haar moeder, maar toch het lievelingskind, iets waar elide jaloers op was. Ondanks dat was de band tussen beide enorm goed en deden ze vrijwel alles samen. Toen ze beide 6 waren gingen ze op schoolreisje. Ze zaten naast elkaar in de bus en  een jongen daagde Elide uit om de buschauffeur verkering te vragen, want dat doen kinderen op die leeftijd. Dus elide is naar de voorkant van de bus gelopen en op het moment dat ze iets wilde zeggen schenen er felle lampen de achterkant van de bus in. Het laatste wat ze hoorde, was Manon die haar naam schreeuwde en haar gezicht op dat moment is in haar geheugen gegraven.

2 weken later werd ze wakker. Ze had niet echt in een coma gelegen, dat zeiden de dokters tenminste. Ze hielden haar gewoon in slaap totdat ze sterk genoeg was om zelf te kunnen ademen. 8 andere kinderen, waaronder Manon, hebben het niet overleefd. Het heeft even geduurd voordat ze er bovenop was en nog steeds wordt ze soms schreeuwend wakker, haar naam schreeuwend. Toen ze uiteindelijk naar huis mocht, was alles anders. Het huis was stil, haar ouders gedroegen zich vreemd, ze kon Snachts niet meer in bed kruipen bij Manon als ze weer een nachtmerrie had. Vanaf dat moment is ze veranderd, helemaal. Grote mond, ruzie opzoeken om kleine dingen en ze liep weg van huis. Haar huis stond tegen een bos aan en dat was vaak de plek waar ze heenging, bang was ze niet. Meestal eindigde het in een huilbui waarbij ze een boom kapot probeerde te slaan, maar haar knokkels waren de enige dingen die kapot gingen. Ze was 8 toen ze er een voor het eerst zag. Eerst dacht ze dat ze hallucineerde, maar toen hij dichterbij kwam en ze zijn warme adem op haar gezicht voelde wist ze dat het toch echt wel echt was. Een Thestral. Ondanks dat ze er eng uitzagen was ze er gefascineerd door en werden het haar vrienden, haar enige vrienden. Zeker eenmaal per week bezocht ze hen, meestal waren het een stuk of 5 en soms waren ze er niet. Haar ouders wisten van niks, die zouden het meteen verbieden. Ze heeft erop gereden, maar wilt niet dat ze gebonden zijn aan haar en daarom probeert ze het niet al te vaak te doen. Omdat ze niet durft het bos bij school in te gaan en de wezens het lijken te weten komen ze naar een van de bovenste torens waar ze hen opwacht. Vaak zijn het korte bezoeken omdat ze bang is betrapt te worden. Het feit dat ze soms dus opeens verdwijnt roept bij sommige vraagtekens op, maar aangezien je een snauw kunt verwachten laten de meeste het maar zo. Ook weten maar een paar mensen wat er met Manon is gebeurd.


EXTRA
Ze kan dus Thestrals zien en heeft een vreemde band met de dieren die ze zelf ook niet echt lijkt te snappen. Omdat ze bang is om een freak te worden genoemd houdt ze dit geheim.
Ennn ze is een pure blood, jaja ik heb officiële pure Blood achternamen gebruikt maar we gaan het feit van wie ze familie zou zijn even negeren.

RPGWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu