♛ 𝐌𝐀𝐗𝐈𝐌𝐈𝐋𝐈𝐀𝐍𝐎 𝐀𝐕𝐀𝐃𝐎𝐑 ♛
VOORNAAM
Maximiliano
Hij vind de naam verschrikkelijk, maar dan ook echt verschrikkelijk. Vaak stelt hij zich gewoon voor als Max en alleen vrienden die zijn naam weten mogen er iets anders van maken. Hij snapt echt niet waarom zijn ouders hem zo hebben genoemdACHTERNAAM
Avador
Gewoon de achternaam die van zijn vader komtBIJNAAM
Max, maxi, ian, milianGEBOORTEDAG
Hij is geboren op dierendag, hoe leuk. Voor de mensen die dat niet weten, dat is op 4 oktober wat hem dus een Libra maakt.LEEFTIJD
Hij is op het moment 18SOORT
Elektro, hij is bezig met het maken van speciale lenzen die hij constant blijft verbeteren. Met deze lenzen krijgt hij vrijwel alles te zien wat nuttig is. Het weer, van welk materiaal iets gemaakt is en hij kan er mee zien wie iemand is, als diegene ergens op een database staat met zijn of haar foto. Meestal hebben de meeste wel een foto en kan hij snel stalken, Instagram enzo, maar veel nuttige informatie heeft hij nog niet omdat dat allemaal vanwege privacy niet mag. Hij is op het moment bezig om ermee op het internet te komen. Dus dan hoeft hij zijn telefoon niet te pakken, maar kan hij door simpele oogbewegingen dingen opzoeken zonder dat iemand het doorheeft. Je moet het een beeld een beetje zien zoals iron man door zijn suit kijkt, maar dan minus het suit. Ook die vet coole zwevende teksten die iron man op zijn bureau heeft, heeft hij in zijn lenzen zitten zodat alleen hij dit kan zien. De lenzen hebben echter nogal wat foutjes. Ze kunnen niet langer dan een paar uur worden ingedaan. Hij krijgt er heel snel droge ogen van en in je ogen wrijven met lenzen is niet echt praktisch. Ook herkend hij mensen niet altijd even goed en kan er verkeerde informatie worden gegeven.