❦𝙹𝚞𝚜𝚝 𝚊 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚐𝚛𝚘𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚗𝚐𝚜❦
DAUGHTER OF APHRODITE
NAAM
Amorette "Mor" Darlene Ellis
Amorette, haar naam betekent 'little love' hoe toepasselijk.
Darlene, de naam betekent 'little dear one' want haar vader was maar al te blij met haar. Ook was ze een hele kleine baby, maar dat heeft er niet heel veel mee te maken.BIJNAAM
wel eigenlijk weet niemand dat ze Amorette heet, want ze vindt die naam afschuwelijk en daarom kort ze het af naar Mor of Amor. Ze is dus nooit anders genoemd en als iemand hier achter komt zal ze daar niet al te blij mee zijn. Al wordt ze vaak Ellis genoemd omdat tja, de leraren haar naam vaaaaakkkk hebben moeten noemen.LEEFTIJD
ze is 19 en geboren op 14 februari. Dit geeft haar dus het sterrenbeeld Aquarius en natuurlijk is 14 februari Valentijnsdag, iets waar ze niet al te blij mee isLEERJAAR
KRONOSSEKSUALITEIT
ondanks dat zegt dat ze al tig realties heeft gehad met jongens is ze toch echt gay, helaas dus voor de jongens en halloooo meiden.PERSOONLIJKHEID
Mor heeft hele erge moodswings. Daardoor is haar persoonlijkheid niet echt samen te vatten in een paar zinnen, omdat het simpelweg gewoon vaak verandert. Soms kan ze een tikkeltje neerbuigend en asociaal overkomen, dit is iets wat school haar heeft geleerd. Om de top te bereiken moet je de mensen onder je pletten. Ze had meestal een groep van zowel jongens als meisjes die achter haar aan hobbelde alsof ze geweldig was en die alles voor haar deden. Het leek dan misschien alsof ze dit geweldig vond, maar ze vond het vreselijk. Ze is namelijk heel erg onzeker en snapt niet waarom iedereen puur op uiterlijk wordt beoordeelt. Daardoor heeft ze een soort alter ego ontwikkelt die op High school, feestjes en andere plekken waar veel mensen waren naar boven kwam. Deze 'mor' is heel rebels, doet alles wat verboden is. Flirt met iedereen die ze tegen komt en bovenal, geeft om bijna niks. Ze is dus ook heel beïnvloedbaar, omdat ze zich zo graag wilt bewijzen aan andere om te laten zien dat ze er ook bij hoort. Als je de echte Mor leert kennen kom je erachter dat het eigenlijk een heel lief meisje is, die gewoon echt een moeder of zus heeft gemist in haar leven. Opgroeien met alleen een vader is namelijk best zwaar. Ze is heel beschermend om de mensen waar ze om geeft en tja dat gebeurd nogal snel. Ze hecht zich heel snel aan mensen en dit, vindt ze zelf, maakt haar zwak. Ze probeert het zo min mogelijk te laten blijken, maar eigenlijk is ze gewoon een softe sushirol die teveel om anderen geeft, zelfs als ze dit niet verdienen.