~Naam: Nova Boyle
~Geslacht: Vrouw
~Leeftijd: 18 jaar
~Seksualiteit: Gayyy
~Fc: Hailee steinfeld
~Karakter: Komt wel voor zichzelf op, behulpzaam, in het begin kan ze een beetje verlegen zijn daarna bloeit ze open, ze beschermd de mensen om wie ze geeft, impulsief, geef haar alchol en de andere kant komt naar boven —> een enorme flirt, te zelfverzekerd, enorm hyper.
~Familie: Ouders en oudere broer
~Verleden: Haar ouders werkte vroeger heel veel, daardoor is haar band met haar broer heel goed geworden want hij was er altijd. Toen ze uit de kast kwam werd het gat tussen haar en haar ouders nog groter maar de band met haar broer werd nog sterker. Ze had een vriendengroep en was best populair tot ze erachter kwamen dat ze gay was, ze beschuldigde haar dat ze verliefd was op iedereen en ze werd buitengesloten. Ze is verhuisd en sindsdien gaat het al wel wat beter.
~Sterke punten: ze kan goed doen alsof er niks aan de hand is, ze is heel betrouwbaar, ziet er heel onschuldig uit
~Zwakke punten: onder de glimlach zit ook gewoon een persoon met gevoelens, als je haar kwetst kan ze het weglachen, maar het zal wel iets met haar doen. Soms kan ze nogal impulsief zijn, ze heeft een paar keer gevochten in het verleden, nu niet meer zo veel.
~Werk: Universiteit
~Hobby's: ze leest graag en dan het liefst op stille plekken, ook gaat ze vaak wandelen in de bossen of in de bergen, als die er zijn. Ook tekent ze, maar dit weten niet veel mensen.