{ Jade Sienna Oliver }

46 2 21
                                    

~Naam: Jade Sienna Oliver
Jade, is afgeleid van de edelsteen en die heeft ze gekregen omdat haar vader een obsessie had met edelstenen.
Sienna, Dat was de tweede naam van haar moeder en haar oma.
Haar naam is al best kort, dus vaak wordt het niet echt afgekort.

~Leeftijd: 19 jaartjes en ze is geboren in de zomer toen haar ouders op vakantie waren in de middle of nowhere. Het is allemaal goed gekomen en haar sterrenbeeld is leeuw.

 Het is allemaal goed gekomen en haar sterrenbeeld is leeuw

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

~Geslacht: vrouw

~Seksualiteit: Laten we zeggen dat zij het al lang weet, maar de rest nog niet. Al zou het niet zo moeilijk zijn aangezien ze meestal pretty obvious is.

~Innerlijk:*Beschermend, omdat zoveel dierbaren al van haar zijn afgenomen is ze nu nog meer beschermend over iedereen die nu in haar leven komt

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

~Innerlijk:
*Beschermend, omdat zoveel dierbaren al van haar zijn afgenomen is ze nu nog meer beschermend over iedereen die nu in haar leven komt. Vaak doet ze dit onbewust en zelfs bij personen waar ze zelf niet eens van wist dat ze om hen gaf.
*alleen, ze lacht veel en doet alsof alles goed gaat, maar vanbinnen is dit niet zo. Het is een enkel een masker om mensen op afstand te laten houden zodat ze niks vermoeden. Overigens is ze zo alleen bij mensen die ze 'mag', kent ze je niet dan is ze wat afstandelijker en kortaf.
*Moodswings, meestal zul je haar dus wel 'vrolijk' zien, maar dit volhouden is zwaar. Ze heeft afgesproken met zichzelf niet meer te huilen, in plaats daarvan gaat ze mensen buitensluiten en is ze chagrijnig tegen iedereen.
*Gevoelig, je zult het niet gauw aan haar merken, maar kijk uit met wat je zegt want ze zal het niet vergeten.
*eigenwijs, ze doet gewoon wat ze graag wilt. Zelfs als andere het goed hebben, wilt ze het gewoon doen omdat zij het zo wilt.
*kalm, dit heeft ze haarzelf aangeleerd omdat ze nooit, maar dan ook nooit meer opeens jongens in de aarde wil laten verdwijnen.

~Uiterlijk:
Tashi Rodriguez

~Uiterlijk: Tashi Rodriguez

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
RPGWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu