38.

10 6 0
                                    

Sevgili kardeşlerim şu fitnelerle dolu ahir zamanda öyle bir fitne varki bu fitne özellikle genç kardeşlerimizi yakmakta.

Evet bu fitne flört belası.


Bu bela nice yuvaları yıkmakta, nice tertemiz genç kardeşlerimizi o temizlikten çıkarmakta.


Ey aziz mü'min, ey azize mü'mine belki o belaya yakalananlardan birisin veya yakalanmana ramak kaldı. O halde dinle güzel ve temiz kardeşim.

Eğer bu belaya yakalandın isen hemen tövbe et kardeşim çünkü haramda huzur arayana huzur haram olur demiş büyüklerimiz. Ne kadar da doğru bir deyim değilmi.


O haram ilişkiye başladığında her şey ilk başta güzel daha sonra karşılıklı atışmalar, inatlaşmalar, kırmalar vs. geliyor. Peki neden çünkü haram içindesin müslüman nasıl mutlu olmayı beklersin.


Çok seviyorum diyorsun kopamam diyorsun onsuz yapamam diyorsun hep o olsun diyorsun peki sonra hepsi yalanmış. Üzülen sen oluyorsun.

Peki değer mi kardeşim hem dünyanı hem ahiretini yakmaya. Kabirde seninle birlikte hesap verecekmi o sevdiğin hayır.


Belki kabrinin başına bile gelmeyecek hadi geldi diyelim peki sonra? Sonra ne olacak? Amellerinle münker ve nekirle başbaşa kalıcan.

Bak güzel kardeşim aşık olmak günah değil ama birde aşık olupta haramdan sakınmak var işte o zaman tam bir teslimiyet ehli mü'min veya mü'mine olursun.


Sevgili kardeşim sen iffetini, temizliğini her yerde, her ortamda koru inşaALLAH hiç şüphen olmasınki eğer sen öyle temiz kalırsan Cenab-ı RABBİM sana tertemiz gönlü ve gözü sadece seni gören sana sadık hayırlı bir eş nasip eder. Biz yeter ki sabr edelim iffetimizi koruyalım.


HİKAYELER ve NASİHATLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin