Gönül evini temiz tut, Yâr gelince utanmayasın kardeşim.
Dilini temiz tut, Yâr derken utanmayasın kardeşim.
Ekmeğini temiz tut,Yâr'e ikram ederken utanmayasın kardeşim.
Ellerini temiz tut, Yâr elini öperken utanmayasın kardeşim.
Ve yolunu temiz tut,Bir gün Yâr'e giderken utanmayasın kardeşim.
Tertemiz bir sevda ise hayalin,ağırlamanı da tertemiz yapman gerekir. Eline ilk kokuyu Yârin vermelidir. Bir elde, bir çiçek açar. Haram sevdan varsa hemen vazgeç Kardeşim eğer gerçekten seviyorsan evlenmen mümkünse evlen ama tövbe et haram yakar Kardeşim şeytan Resulullah'ı adını kullanarak harama sokuyor sizi anlamıyorsun hala. Birde ne diyorlar biliyor musun? Ben onunla namaza başladım bir sözüyle tesettüre girdim ya tek bir kelimeyle nasıl değişir insan? Tek kelimeyle hayatını değiştirdi. Şimdi soruyorum sana; İslamiyet bu kadar mı ucuzdur? Bir haram sevda için Rabbinin adını satan bu kadar mı kolayladı! Kardeşim haramın içinde helali aramak nerde görülmüş! Ayıp değil mi be!
Televizyonlardaki iğrenç dizileri bakmayı herkes bilir! Sen müslüman adınla harama giriyorsun! Sana kim laf atıcak. Kardeşim Allah sadece seni dışarda görmüyor an ve an her yerde görüyor! Nerede kiminle ne yaptıysan an ve an her yerde görüyor kardeşim! Rabbinin huzurunda Rabbinin gördüğü yerde seninle beraber olduğu anda o eli tutarken harama girereken hiç mi vicdanın sızlamadı! Sızlamadıysa sana da yazıklar olsun! Ona da yazıklar olsun.
Kendinize gelin artık hala tövbe etme şansınız var. Uzak durun artık birbirinizden! Kardeşim bir hata yapmış olabilirsin ahir zamandayız herkes yapar sende yaptın işte ama unutma kardeşim hata edenlerin en hayırlılaları tövbe edenlerdir. Kendine gel artık! Yapman gereken belli. Tek cümle:
" Özür dilerim Rabbim tövbe ediyorum bir daha yapmıcam senden başka gideceğim hiç bir yerim yok rabbim olmayacakta afferder misin rabbim gel kulum der misin affet Rabbim" deyip yeniden başlamak. Kardeşim Allah yeniden başlayanların yardımcısıdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİKAYELER ve NASİHATLER
Novela JuvenilBu kitaptaki her şey alıntıdır. Ben sadece burada paylaşıp bilmeyen arkadaşları bilgilendirmek için yazıyorum... *Bölümler birbirinden bağımsız. Alıntıladığım sayfanın instagram hesabı; @dava_islam_ @ilanihayeumutlar