Çok seviyorsunuz birbirinizi dimi?
Hiç ayrılmayacaksınız falan.
Birbirinizi rehberinize “hatunum, erkeğim” diye de kaydettiniz.
Kesin ayrılmazsınız böyle kaydettiyseniz zaten.
Toz pembe hayaller falan.
Hayalperest Çarşaflı Kübra profiline; “💎Hafızının💕Hafizesi 💎“ yazmış.
Allah, haram diyor, bunlar çok seviyoruz napalım diyor.
Bizim Hafız’ın Hafize’sinin Zina ayetlerini okurken hiç mi yüreği sızlamıyor?
Sızlamıyor işte. “Ben, kainata, yere göğe sığmadım, fakat müminin kalbine sığdım” Buyuran Allah Teala’nın yerini haram sevdası ile doldurmuş sızlamaz tabi.
Peki bizim Hafız Murat’ımız napıyor?
Haram sevdası Çarşaflı Kübra ile olan fotoğraflarını boy boy İnstagram’a reklam ediyor.
Altına yorumlar geliyor; “Ay MaşaAllah 💕 Nasip et Allah’ım” “Kardeşlerim bee, fenasınız 💕” Bak bak, bizim Hafız Murat’ın erkek arkadaşı Çarşaflı Kübra’yıda kast ederek “kardeşlerim bee, fenasınız 💕” yazıyor.
Peygamber (Sallallahu Aleyhi Ve Sellem);
“Kayın ölümdür.” Buyuruyor.
Bunlar napıyor? Öz kardeşi olmamasına rağmen nasıl yakınlık kuruyor.
Mideniz nasıl kaldırıyor bunları?
Ya hû kardeşim aşk bu mu?
Kördüğüm gibi seven Peygamber (Sallallahu Aleyhi Ve Sellem)’ in Hz. Aişe’ye olan sevgisi nerede, bizim Hafız ile Hafızemizin sevgisi nerede.. Sonra bunlar ayrılıyor, başlıyorlar birbirlerine laf sokmak için ayetler paylaşmaya..
Bir de sırf eski sevgilisine laf sokmak için ayet ezberleyen çeyrek hafızlar var, onlarıda unutmayalım şimdi.
Gördün mü kardeşim? Sevmiyormuş işte, gitti. “Haram, ayrılın.” Dediğimizde; ‘dayanamam, yapamam onsuz, çok seviyorum’ diyordunuz. Nasıl yapıyorsunuz bak?
Eski sevgiliyi unutamıyormuş muş, yapamıyormuş muş, bırakın bu işleri..
Şu din sizden ne çekti be? Mıncıklamayın artık şu ayetleri...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİKAYELER ve NASİHATLER
Genç KurguBu kitaptaki her şey alıntıdır. Ben sadece burada paylaşıp bilmeyen arkadaşları bilgilendirmek için yazıyorum... *Bölümler birbirinden bağımsız. Alıntıladığım sayfanın instagram hesabı; @dava_islam_ @ilanihayeumutlar