.34.

67 3 0
                                    

(Selamlar! Vote verip satır arası yorum yapmayı unutmayalım. Keyifli okumalar <3)

-

Burcuyla mesajları okumamız bittiği anda birbirimize döndük.

Ben gerçekten her şeyi elime yüzüme bulaştırmıştım.

Daha söylemiş miydim?

BEN HAYATINIZDA TANIYIP TANIYABİLECEĞNİZ EN SALAK İNSANIM!

Burcu; Simay biliyor mu?!

Selim; Bak- kaç tane mesaj okudun be kadın bu detaya mı takıldın?

Burcu; Evet!

Selim; Yuh kadın!

Burcu; Neden anlatmadın bana?

Selim; Vakit mi bulabildim be kızım.

Burcu; Ama bak Yağız öğrendiği gibi Simaya anlatmaya gitmiş. Sen neden yazmadın bana?!

Selim; HOAYDA! Yağız malı yüzünden kavga mı ediyoruz biz şu an?

Burcu; Ben sana sorucam şu an konumuz bu değil ama sorucam Selim! dedi ve tehditkar bir şekilde parmağını salladı.

İkisi kavgalarını bırakıp bana döndüklerinde ben hala mesajları düşünüyordum.

Selim; Tamam. Yani. Aslında böyle olmasını planlamıştık. Olmadı-

Ceyda; Benim andavallığım yüzünden.

Selim; Evet senin andavallığın yüzünden. Ama üzülme. Biletler hala elimizde. Ben de diyorum ki. Yani acaba bu sefer sen mi çağırsan Atlası? Konuşsanız? Falan?

Burcuya döndü onay bekliyormuşçasına.

Burcu kafa salladı.

Burcu; Ceyda lütfen yalnızca bir kez- yalnızca son bir kez ilk adımı atabilir misin?

İkisi karşımda soran gözlerle bana bakıyorlarken birden masanın üzerinde duran telefonumu aldım elime ve tuş kilidimi açtım ve whatsappa girip anonimi buldum.

+Ceyda Aksel; Atlas (16.57)
+Ceyda Aksel; önümüzdeki cumartesi konsere beraber gidebilir miyiz? İlk konserimizdeki gibi... (16.57)

***

23.23Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin