.17.

62 4 0
                                    

(Yıldıza basıp, satır arası yorum yapmayı unutmayınız.)

(keyifli okumalarrr)

-


Bugün Pazartesiydi ve aslında tüm tatil beklediğim gün gelmişti.

Bugün tüm gün sürecek bi eğlence olacaktı.

Düşünelim... Kar, müzik, içecek, simay, yağız, selim, burcu ve atlas.... Evet baya baya mükemmel bi gün olacaktı.

Saatler dokuzu gösterdiğinde kafam yediğim bi yastıkla uyandım.

Burcu; GU MORNİNG GÖRL.

Öfkeyle karışık bi uyku sersemliğiyle doğruldum yatakta.

Ceyda; Kafama yastık atıp gu morning diyorsun amk. Ne kadar gu olabilir bu morning?

Simay; Abi didişmeyin de hadi kalkın hazırlanın ya açım.

O sırada intikamımı almak için arkamdaki yastığı Burcu'ya fırlattım.
Bi an afalladı ve bana döndü. Gözlerini pörtletip bağırdı "Demek seçtin"

Ceyda; Neyi?

Burcu; ÖLÜMÜ! diyip yastıkla üzerime koştu. Tam yastık savaşına başlamıştık ki lavabodan bir anne edasıyla gelen Simay ayırdı bizi ve ellerimizden yastıkları aldı.

Simay; Açım diyorum lan siz hala yastık savaşı yapıyorsunuz. Kalkın hemen hazırlanın yoksa sizi şu balkondan aşağıya sallandırırım.

Yetişkin ve aç bir Simay kadının doğada yapmayacağı şey yoktur. Korkumuzdan durulduk ve toparlandık.

Çarçabuk hazırlandık kahvaltıya inebilmek için. O an aklıma geldi. Bilekliği görünce. Dün gece hayatımın en değişik ve güzel gecelerinden biriydi. Sırıtarak bilekliği aldım ve bileğime taktım.

Simay; Ne o?

Ceyda; Bileklik.

Hala sırıtıyordum.

Simay; Bakıyım. dedi yanıma yaklaştı.Ve bilekliğe bakıp ekledi "e kod var bunun üzerinde"

O sırada Burcu katıldı aramıza ve kafasını eğip oda baktı.

Burcu; Neyin kodu bu. Deyip telefonunu çıkarttı. O kodu okuturken bende söze girdim;

Ceyda; Dün gece uyku tutmadı beni.... Atlas yüzünden.... Öyle oturuyordum. Anonim yazdı sonra. Konuşuyorduk. Birden kapıyı açsana yazdı. Bende geldi falan sandım. Kapıya uçtum. Ama yoktu bi kutu vardı sadece kapıda. İçinden bu bileklik çıktı işte.

O sırada Burcunun telefonundan şarkı çalmaya başladı.

Ceyda; Dün bir sürü not toplamıştım ya ordan burdan... O bırakmış hepsini. Birleştirdiğimde Bırakma Kendini'nin sözleri oluyor. Bakın diyip dün birleştirdiğim notları gösterdim onlara.

Simay; Ağlıyorum çok manidar . dedi gözlerini sildi.

Burcu; Urmantik adammış. Bi miktar ağlayasım geldi. Miyav

Anonim ve yaptığı hakkında konuşurken odadan çıktık. Asansörün önünde bizi bekleyen Selim ve Yağız'ın yanına doğru yürüdük.

23.23Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin