(vote verip satır arası yorum yapmayı unutmayalım. keyifli okumalar <3 )
-
Hava karamıştı. Biz tekrar bi bara girmiştik. Birazdan sahneye kimler çıkacaktı biliyor musunuz?
Pinhani.... Bayılıcam.
Pinhani....
Berkay ile karşılaşmıştık. Onla sohbete daldık;
Ceyda; Ben de çok severim.
Gülüştük. Gözü bilekliğime takıldı. Sırıttı;
Berkay; Bilekliğin ne güzelmiş. Üzerindeki kod mu?
ŞOK!
Ceyda; Evet... Bende çok seviyorum. dedim sırıtarak.
Göz göze geldik. Cidden mi? Bu güzelim atmosferin içine sıçan şey Yağız oldu.
Yağız; Lan agalokki Ceyda. Başka bi şey ister misin çocuk adam?
Kafamı ona çevirmem ile durması bir oldu. İkimize baktı şöyle bir süzdü. Gözlerini kıstı sanki sorguluyormuş gibiydi.
Ceyda; Hayır aga. Bittiyse alışverişiniz çıkalım.
Yaklaştı bize. Hala yüzünde o ifade vardı. Pek bir şey daha konuşmadık. Berkay ile vedalaştık. Çıktık bardan.
Simay; Ya saçmalama çok iyi çıkmışsınız ikinizde.
Selim;Lan telefonda annemle konuşuyordum. Yağız'ı işaret etti
Bu yavşak herifde gelmiş önümde piç piç sırıtıp poz vermiş zaten. Nesi iyi fotoğraf?
Burcu; Yo valla acayip güzel çekmişim.
Onlar fotoğraf kavgalarına devam ederken Yağız yaklaştı yanıma.
Yağız; Ne ayak bu Berkay mıdır nedir?
Ceyda;Nasıl ne ayak?
Yağız; Ya aga biz niye böyle olduk. Şu anonimden beri sen bizle konuşmaz oldun. Anonimin Berkay olduğunu düşündüğünü bile Burcudan öğrendik.
Ceyda; Ne demek bizle konuşmaz oldun ya? Büyük saçmalıyorsun Yağız.
Yağız; Saçmalamak? Benim işim bu kızım. Ama bu konuda saçmalamıyorum...
Kısa bir sessizlik oldu.
Yağız; Cidden anonimin Berkay olduğunu mu düşünüyorsun bu arada?
Ceyda; Sence olmaz mı?
Omuz silkti.
Yağız; Ne bileyim. Öyle bi tip değil bence.
Ceyda; Abi nasıl öyle bi tip değil. Çocuğun ismini bilmiyorduk. Okulda anonim olabilme ihtimali en yüksek insanlardan.
Yağız; Bence yaptığın biraz önyargı gibi. Çok çabuk karar vermişsin gibi.
Durdum. Sinirle;
Ceyda; Ya sen neden birden manalı manalı konuşmaya başladın şimdi benle Berkay hakkında? diye çıkıştım.
Durdu. Döndü bana;
Yağız; Ya ben bi şey demedim. Fikrimi söyledim sadece.
Gözlerimi kıstım sorgularmışçasına.
Kolunu omzuma attı;
Yağız; Aman be tamam siktir et Berkay'ı. Koş Pinahaniyi kaçırmayalım. dedi sırıta sırıta.
Yumuşamıştım bile. Pinhani eşittir ilaç arkadaşlar. Sevgimiz sorgulanmasın.
***
Herkes tekrar ediyordu. Yüzlerce insan tek bi ağızdan haykırıyordu;
"Artık çok uzaklaştım.
En çok da kendimden.
Evden, senden...
Göçmen kuşlar gibi"
...
Şarkının güzelliği, sözlerin anlam yüklülüğü, melodinin veya biranın verdiği sarhoşluk emin değilim, bizimkiler, yüzlerce insan.... Atmosfer.
Kulaklarım ağzımdaydı. Mutluluktan sarhoş olmuş bi halde Simay ile salınırken kahkaha attığım sırada göz göze geldik.
Bana bakıyordu. Sırıtıyordu.
Bende sırıtıyordum. Bi kaç saniye göz göze kaldık. Birbirimize gülüyorduk. O an herkes aynı sözleri tekrar etti ama biz birbirimizin gözlerine dökülmüştük bu sözleri;
"HİKAYEM SENLE BAŞLARDI.
SENLE DEVAM ETSİN.
...
BENİ SEN İNANDIR."
-
(yıldıza basmayı unutmayınız)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
23.23
ChickLit+053********;İyi ki doğdun güzel kadın... Seni uzaktan sevmek bile o kadar güzel ki... Tecrübe ettirdiğin her şey için minnettarım... Yüzünden tebessümün eksik olmadığı nice güzel senelere... 23.23... Geç kalmış sayılmam :) (23.23)