.19.

66 9 0
                                    

(selamlar! yeni bölümle geldim. keyifli okumalar dilerim)

-

Tüm gece süren bir müzik şöleni ardından, kulakları bayram etmiş yüzlerce kişi tekrar otelimize dönmüştük.

Hala sırıtıyorduk.

Evet hepimiz.

Simay; O var ya o şey-

Yağız; Ney-

Simay; O şey-

Burcu; Bira amk bira.

Simay; heh işte- o son birayı içmiyjektik.

Gülüştük.

Biraz kaçırmış olabilirdik.

Ama şahsen ben alkolden ziyade o anın verdiği mutluluktan sarhoş olduğuma yemin edebilirim.

Bana bakmıştı. Gülümseyerek bana bakmıştı ve bana " beni sen inandır" demişti.

Sırıtıyorum hala. : )

Ama sarhoştuk esasında. Belki o anı yarın sabaha hatırlamayacağız bile.

Avunmaya çalışıyorum. O anı ruhum bedenimden ayrılsa bile silemiycem hafızamdan ama biz arkadaşız. Belki arkadaştan bile fazlası. Evet biz Atlas ile dostuz. Dostlar birbirlerine aşık olmazlar Ceyda. Olmamalılar. Ya günün birinde biterse aşkınız?

Onu bi daha görememeyi, gülüşüne eşlik edemeyişi, gözlerine bakamamayı kaldıramazsın kızım.

Göm içine aşkını. Uyu artık. Her şey çok güzel ve rayında. Ortalığı aleve vermeye, her şeyin günün birinde yok olabileceğinin ihtimalinin var olduğunu bile bile giremeyiz bu yola.

***

24 Kasım Salı... Muhteşem Uludağ tatilimizin son günü. Ağlıyorum.
Bursa'da, oteldeki son kahvaltımızı yapıp son kez kahvaltı sonrası odalarımıza döndük. Bavul toplama işlemleri başlamıştı.

Anonim de baya üzgündü dönüyor oluşumuza.

+anonim; teleferikte yaşamaya karar verdim (11.19)

+Ceyda Aksel; Skakamsbzmsbxz (11.19)

+anonim; çok ciddiyim geri dönmke istemiyom (11.19)

+Ceyda Aksel; ya abiii bende istemiyorum aslında ama izmiri de çokk özledim (11.19)

+anonim; dimi kordonu mordonu inciraltı karşıyakası burnumda tütüyor (11.19)

+Ceyda Aksel; biiiğ tarafım giiğt diyoğr diğer yanım kaaaağl (11.19)

+anonim; "bir yanım git diyor,diğer yanım kal" (11.19)

+Ceyda Aksel; lna KQOWNWKWKOWWKOWDL (11.19)

+anonim; oa KWOWKWOQMWOQKW (11.19)
+anonim; daha ben anlatim mi ruh eşi olduğumzu ? (11.20)

Ekrana bakarak sırıttım sadece ve konuyu değiştirdim.
+Ceyda Aksel; Ben görevimi yerine getirip hatırlatim de (11.20)
+Ceyda Aksel; B A V U L (11.20)

+anonim; aah sen de bizi iyice mal yerine koydun kafamız doluydu aklımızdan çıkmış o güne mahsus (11.20)

+Ceyda Aksel; Slcğşeğfeşğgwçğxkwğfl (11.20)

+anonim; geç sen dalganı benle dalga geçerken inş sen unutursun bavulu (11.20)

+Ceyda Aksel; tövbe de lan piç (11.20)

+anonim; bana söveceğine gidip bavulu topasana unutmamk için aşk kadın (11.20)

+Ceyda Aksel; aferin çocuk adam ol anonimsen anonimliğini bil (11.20)

+anonim; bende hazırlıyım bari şu bavul mudur nedir asla dönmek istemiyorum. (11.20)

+Ceyda Aksel; : (

Telefonu kapatıp cidden bavulu toparlamaya başladım.

Simay; Kendimizi otel kapısına zincirlesek... Dönmek istemiyoruz siz gidin desek... Kim ne yapabilir?

Ceyda; Kuvvetle muhtemel bu bi grev olduğundan polis çağırırlar, nezarethaneye atılma potansiyelimiz oluşabilir. İsteğin üzerine Bursa'da kalırsın ama karakolda konaklarsın.

Simay; Biraz positive vibe be kadın biraz

Burcu;Şaka maka baya güzel tatildi.

Simay; Evet ya her günü o kadar güzeldi ki.

Ceyda; Seneye tekra-

Burcu; Ay çok güzel oluuuur.

Laflaya laflaya bavullarımızı toplayıp hazırlanmıştık. Odaları boşaltıp lobiye indik. Otobüs sırasında ağlaya ağlaya Bursa'ya veda edip koltuklarımıza geçtik. Berkay yoktu. Görememiştim zaten sabahtan beri.

Kulaklığımı telefona takıp çalacak bi playlist arıyordum ki sol kulağımdan kulaklığın çekilmesiyle kafamı çevirdim.

Berkay...

Berkay; Günaydın... Bu denli bi müzik ilahının playlistini görmek isterim şahsen. Eşlik edebilir miyim?

Sırıttım.

Ceyda; Günaydın... Tabi.

Play tuşun basmam ile Lia Shine çalmaya başladı (medya)

Bi kaç dakika içinde Bursa'dan ayrılıp İzmir'e geri dönmek için yola çıkmıştık.

***

(Rica ederim hayalet okuyucu olmayalım. Bölümleri okuduktan sonra vote vermeniz sadece bir saniyenizi alır. Emeğimin karşılığı olarak bir saniyenizi ayırmanızı rica ediyorum ve sizleri çok sevdiğimi söyleyip öpüyorum)

23.23Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin