Simay girdiği değişik şekillerden çıkmıştı sonunda.
İki saattir "Işık çok güzel Ceyda. Sen sadece dur. İnstaya falan atarsın bunları." Diye diye daha kafeden yeni çıkmışken bizi burada fotoğraf çekimiyle uğraştırmıştı.
Ama ayakta dikildiğime değmişti galiba. Ya da Simay bu işlerde becerikli emin değilim.
Kafeden çıkmıştık sonunda. Coğrafya sınavı baya iyi geçmişti. Okul çıkışı da kızlarla anlaştığımız gibi okulun sokağındaki kafeye gelmiştik. Bi kaç saatlik koyu bi sohbet ardından da çıkıp ayrılmıştık.
Bu saate kadar hiç yazmamıştı.
Neden yazmasını beklediğimi bilmiyorum ama istiyorum işte.
Kim olduğunu bilmediğin hatta ismini bile bilmediğiniz bi insanla neden konuşmak istersiniz ki? Kızlarla uzun uzun tartıştık. Kim olabilirdi ya kim?
Çıldıracaktım!
Hiç bi şey üretemedik. Kimse bunu yapabilecek potansiyelde değildi.
Pes etmiştim içten içe bi nebze.
Belki günün birinde karşılaşırdık gerçekten.. Çıkardı belki günün birinde karşıma... Kim bilir o zaman son bulur benim de tüm merakım...
Bunları düşünürken birden dinlediğim şarkıyı bölen bi bildirim ile irkildim.
Oydu...
+anonim; Amma konuştunuz ha. (16.46)
+anonim; Ben beni konuştuğunuzu biliyorum (16.46)
+anonim; Ama senin bilmediğin bi şey var (16.46)
+anonim; Beni bulamazsın. (16.46)
+anonim; İsterse günün her saati gözünün önünde olayım (16.46)
+anonim; Sen beni fark etmezsin ki be güzelim (16.46)
+anonim; Görmezsin bile beni (16.46)
Bi yandan yazdıklarını okurken bi yandan da metro durağına inmek için merdivenlerden inmeye başlamıştım.
+anonim; İnme hiç boşuna kaçırdın metroyu bak arkandaki duraktan sizin o tarafa otobüs kalkıyor çabuk (16.47)
Arkamı döndüm. Evet otobüs kalkıyordu. Etrafı yokladım.
+anonim; yahu beni arayacağına koşsana be kızım (16.47)
Haklıydı. Geri çıktım merdivenleri. Koşar adımlarla yetiştim otobüse. Arka taraflarda boş bi koltuğa atıverdim kendimi. Ve geri döndüm.
+Ceyda Aksel; Sağ ol :) (16.49)
+anonim; Görevimiz (16.49)
+Ceyda Aksel; Sen ne tarafa gidiyordun ki? (16.49)
+anonim; Aslına bakarsan senle aynı yere (16.50)
+Ceyda Aksel; yan koltuğum boş (16.50)
+anonim; yapma Ceyda zaten zorlanıyorum böyle saklanarak (16.50)
+Ceyda Aksel ; Ya sana saklan diyen mi var? (16.50)
+Ceyda Aksel; Çık gel işte (16.50)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
23.23
ChickLit+053********;İyi ki doğdun güzel kadın... Seni uzaktan sevmek bile o kadar güzel ki... Tecrübe ettirdiğin her şey için minnettarım... Yüzünden tebessümün eksik olmadığı nice güzel senelere... 23.23... Geç kalmış sayılmam :) (23.23)