Bölüm 6|Dağ

4.8K 385 67
                                    

Yeni bölümden herkese merhaba.
Oy vermeyi ve satır arası yorum bırakmayı unutmayın, keyifli okumalar🐣

***

Yeterince uzaklaşana kadar Turan Abi, beni korumuştu. Seri adımlarla karakolu iyice ardımda bıraktım. Karakola ulaşan boğazdan önümdeki düzlüğe inip biraz ilerledikten sonra ağaçlık bir tepeye çıktım. Bizimkilerin kurşun sesleri uzaklaştıkça onlarınki belirginleşmeye başladı. Güneşin doğmasına da çok az bir vakit kalmıştı. Gecenin beni koruyan karanlığı kaybolmadan o jammerı bulmam gerekiyordu. Ağaçların arasından seri adımlarla tepenin diğer yüzüne çıktım. Arkalarından yaklaşıp onları gafil avlayabilirdim. Biraz daha ilerledikten sonra görüş açıma girmişlerdi.

Hadi Laçin, gazamız mübarek olsun.

Çabucak tabancamı belime yerleştirip kasaturamı çıkardım. Yavaş adımlarla bir tanesine yaklaşıp elimle ağzını kapattıktan sonra kasaturamı boynundan geçirdim. Boş bir çuval gibi yere yığılırken onu arkamda bırakıp, bir diğerine yaklaşarak onunda aynı şekilde işini bitirdim. Birkaç tanesini daha böyle hakladıktan sonra kasaturamı yerine yerleştirip yerdeki keleşlerden birini elime aldım. Kendi tabancamın sesi onların dibindeyken olayı çakmalarına neden olurdu ancak bu kadar keleş sesi içinde benimki göze batmadı. Yalnızca içlerine biraz daha ilerlemem gerekiyordu. Temkinlice hareket edip birkaçını daha temizledim.

Gözlerim etrafta jammerı ararken bir terörisin yanındakine "Git birkaç tane daha şarjör getir,bunlar neredeyse bitti." demesi üzerine sindiğim yerden çıkıp ağaçlığa giren teröristin peşine düştüm.

Biraz sonra birkaç arabanın olduğu, ağaçların arasında bulunan ufak bir düzlüğe çıkmıştık. Jammerı aramama gerek kalmamıştı. Çünkü kapı gibi karşımda duruyordu. Takip ettiğim terörist jammerın sabit olduğu aracın yanından geçip arkası açık bir jipten birkaç şarjör alıp geldiğimiz yönden tekrar uzaklaştı.

Bir elime tabancamı diğerine kasaturamı alıp gizlediğim ağaç gövdesinin ardından etrafı inceledim. Jammerın olduğu aracın şöför koltuğunda bir tane, diğer aracın yanında ise iki tane terörist kendi aralarında konuşuyordu. Jipin yanında konuşan adamlardan biri araçların tersi yönünde ilerlerken ayağıma gelen fırsatı değerlendirip gizlendiğim yerden çıktım. Arkası bana dönük olan, jipten aldığı pet şişeden su içerken yanına yaklaşıp kasaturamı boynundan geçirdim.

Su içine yılan bile dokunmaz derlerdi ancak ben onların eceli olamaya gelmiştim. Onu çabucak iki arabanın arasına çekip diğer araçta olana yöneldim. Diğeri nere gitmişti bilmiyorum ama o ya da bir başkası her an gelebilirdi. Arabanın diğer tarafına geçip olabildiğince eğilerek adamın olduğu şöför kapısına yaklaştım. O daha silahına davranmaya fırsat dahi bulamadan kasaturamı boğazına geçirip çabucak yan koltuğa doğru bıraktım. Hızlıca aracın üzerine sabit jammera çıkan, birkaç basamaklı metal merdivene çıkıp jammerı kapattım. Tekrar açılması ihtimaline karşın gözüme kestirdiğim birkaç önemli kablosunu kasatura ile kestikten sonra araçtan indim. Şimdi olabildiğince çabuk burdan tüymem lazımdı.

Kasaturamı yerine yerleştirip cebimden telefonumu çıkardım. Hızlıca Turan Abi'ye mesaj atıp tekrar yerine koydum. Arabanın arkasından çıkıp ağaçlığın arasına ilerleyecekken birkaç dakika önce gözden kaybolan teröritle gözgöze gelmem bir oldu. Bir iki saniyelik duraksamasını fırsat bilerek o daha silahını kaldırmadan benim tabancamdan çıkan kurşun, olanca hızıyla havayı yararak gidip adamın kafasına saplanmıştı.

Hah şimdi gerçekten sıçtın Laçin.

Adamı etkisiz hale getirmeye getirmiştim ama onlarcasını da uyandırmıştım.

METELER: Sert Adamlar Sert Oynar!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin