Ufak bir sürpriz ve yaşam belirtisi..
📍Oy sınırımız 200, yorum 100.
Keyifli okumalar.🤎
SABAHIN ERKEN saatlerinde başlayan Eda Çeşme'de helikopter iniş/biniş dersleri, Camili Yayla'nın dağlarında uygun mevzi ve geçici üs bölgesi oluşturma eğitimleriyle akşama değin sürmüştü.
O eğitim alanından bu eğitim alanına git gel derken gün içinde ortalama 20-25 kilometre yürüyen 6.bölük üstlerinin izni ile soluklanmak için durmuşlardı. Hepsi bugünün son eğitiminin de bitmiş olması için içten içe dua ediyorlardı.
"Lan oğlum bir şey diyeceğim."
Yürüdükleri bunca yol nedeniyle bitap düşmüş diğerleri, pek oralıklı olmasalarda yine de kulak kabarttılar.
Kimseden çıt çıkmayınca Furkan bıkkınca badisine döndü.
"Söyle boş boğaz."
Mert onu sallayan birini bulmanın heyecanıyla yaslandığı yerden doğruldu.
Az ilerlerindeki üstlerini işaret ederek "Bunlar sizce de birebir aynı değiller mi ?" diye bir soru yöneltti arkadaşlarına.
Hepsinin odak noktası aynı anda oraya kaymıştı.
"Zorlu ve Boz Üsteğmenler mi?"
Eren'in sorusu daha çok 'hadi canım sende' der gibiydi.
"Başka kim olacak oğlum? Murat Yarbayla Fahrettin Yüzbaşı olacak hali yok herhalde."
"Nereleri aynı oğlum biri kadın biri erkek, nasıl aynı olabilirler?"
Mert, Çerkez Erenin sorusu karşısında resmen kala kalmıştı. Diğerlerinin de ondan bir farkı yoktu.
"Çerkez, annem iyi misin sen? Parkur koşusu iki gram aklını da aldı mı senden,bu nasıl bir anlayış?"
"Harbiden oğlum iyi misin sen? Bu bölüğün ten boş boğaz salağı Mert sanıyorduk."
Cemal'e teessüf edercesine bir bakış atan Mert tekrar konuya döndü.
"Yani diyorum ki çok benzemiyorlar mı? Her hareketleri, duruşları, tavırları..."
" bakışları..." diye devam ettirdi Furkan.
"Sanki aynı ruhun birer parçasını taşıyorlar ama yalnızca farklı cinsiyetlerde yaratılmışlar."
Şimdi hepsi üstlerini farklı bir gözle incelemeye başlamıştı.
"Harbiden ha."
Mert'i onaylayan Laçin'in atışlarını çok beğendiği Ali'ydi.
Diğerleri de hemfikir olduğunda Mert aklına gelen şeyi hin bir gülümsemeyle arkadaşlarıyla paylaştı.
"O zaman shipledik gitti."
Cemal, arkadaşının bu fikri karşısında dehşete düşmüş gibi uzandığı yerden doğrularak çıkıştı.
"Hop hop oğlum, yavaş gel."
Aralarında fazlasıyla bir mesafe olmasına rağmen göz ucuyla üstlerini kontrol edip tekrar arkadaşlarına döndü.
"Ne var oğlum on numara çift işte. Hem bunlar birbirlerinden hoşlanmıyorlarsa bende bir şey bilmiyorum, ha buraya yazıyorum Mert söylemişti dersiniz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METELER: Sert Adamlar Sert Oynar!
ActionBabasının intikam arzusuyla yanan küçük bir kız çocuğuyken içindeki ateş onu güçlü bir savaşçıya dönüştürmüştü. O ateşin onu ve çevresini bir bilinmeze sürekleyeceğini bilseydi yine de o ateşi harlamaya devam eder miydi? Zayıf kadınların anlatıldığı...