Yeni bölümden herkese merhaba ballarım. 🪐
📍Oy sınırımız 100 , yorum sınırı 70.
Keyifli okumalar.
Ertesi güne tam olarak beyin sarsıntısı geçirerek uyandım. Abim, vücudumu iki omzumu kavrayarak olabildiğince şiddetle sarsıyordu.
"Kalksana kızım öldün mü naptın?"
"Aloo kime diyorum."
Bilincim henüz yerine gelirken gözlerimi zar zor aralayabilmiştim ancak o henüz bunun farkında değildi.
İçim iyice yayık ayranı kıvamına geldiğinde dayanamayıp en tiz sesimle suratına çemkirmeye başladım.
"Biraz daha içimi dışıma çıkarmaya devam edersen imdat diye bağıracağım artık, bırak beni be."
Çıkışım ile omuzlarımı kavrayan ellerini, ateşe değmişcesine vücudumdan çekince yatakta geriye doğru sırt üstü düşmüştüm.
"Allah'ım çok şükür ölmemiş."
"Bir şey yaptığım yok kızım. Kaç saat oldu uyanmayınca öldün sandım valla."
Ölsem cesedim böyle bir muamele mi görecekti gerçekten?
Düştüğüm yerden tekrar doğrulurken bir yandan da kuş yuvasına dönen saçlarımı ellerimle toparlamaya çalışıyordum.
"Velevki öldüm, niyetin otopsi yapacak doktorun işini daha da mı zorlaştırmak?"
"Abartma kızım sanki ne yaptım?"
O kadar sinirlenmiştim ki omzumdaki kolunu hırsla kenara itip yataktan bir hışımla doğruldum.
"Doğru daha ne yapacaksın, bir sakatlamadığın kaldı."
Onu arkamda bırakıp odadan söylene söyle çıktım.
"Bende akıl yok ki ne demeye senin peşine düşüp geldiysem."
Yüzümü yıkarken aynadan arkamdaki kapıya yaslanmış beni izleyen aksini gördüm.
"Neden bu kadar büyütüyorsun Laçin?"
Cevap vermek yerine dağılan saçlarımı sıkı bir at kuyruğu şeklinde topladım.
"Normalde hiç bu kadar uyumazsın, ondan endişelendim işte."
Bıkkınca yanından geçip mutfağa giderken"Gece tekrar uyuyabilmek için uyku ilacı almıştım." dedim.
Peşimden mutfağa girip ocaktan aldığı çaydanlıkla önümdeki bardağa demli bir çay koydu.
"Gelip söyleseydin o zaman."
"Nefes almadan önce de haber veririm bundan sonra."
Demliği yerine bıraktıktan sonra yüzünde beliren muzur ifade ile eli küçük bir çocuğu severcesine saçlarımı okşadı.
"Aferin kızıma."
Göz devirip bütün ilgimi önümdeki kahvaltıma verdim abimden daha ilgi çekiciydi şu durumda.
"Hadi benim istirahatım var sana ne oluyor, benimle birlikte yatıyorsun? Git dağda bayırda it kovala biraz."
"Allah Allah yerini mi daralttık?"
Yemeğimden başımı kaldırıp umursamaz yüz ifademle kısaca "Evet, kafa dinlerim diye planlamıştım." dedim.
Bozulduğu bariz ortadaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METELER: Sert Adamlar Sert Oynar!
AçãoBabasının intikam arzusuyla yanan küçük bir kız çocuğuyken içindeki ateş onu güçlü bir savaşçıya dönüştürmüştü. O ateşin onu ve çevresini bir bilinmeze sürekleyeceğini bilseydi yine de o ateşi harlamaya devam eder miydi? Zayıf kadınların anlatıldığı...