Bölüm 17| Sonun Başlangıcı

1.6K 171 92
                                    

Sonunda tekrar gelebildim ve okurlarımı çok özledim umarım hepiniz çok iyisinizdir. 🥺

📍 Oy ve yorum sınırımız 150. Bir sonraki bölümü arayı çok açmadan atacağım için çok yüksek tutmuyorum ve 'lütfen' oylamadığınız bölümleri de oylamayı unutmayın.

Keyifli okumalar. 🤎

UÇAKTAN İNDİĞİMDE hava kararmaya dönmüştü. Hızla saatimi kontrol ettim, yediyi gösteriyordu. vakit kaybetmeden telefonumun son aramalar kısmından Ece'yi bulup tuşladım. Birkaç çalıştan sonra açmıştı.

''İndin mi Laçin? Bekle seni almaya geliyorum.''

'' Gerek yok Ece bir taksiye atlarım. Merkeze geçeceğim zaten bir saate buluşalım.''

Telefonumu kulağımla omzun arasını sıkıştırarak havaalanı personelinin uzattığı silahımı alıp şarjörünü takarak belime yerleştirdim.

''Başüstüne Komutanım, her zamanki yerde mi?''

Çıkış kapısına yöneldiğimde dikkatim hemen dışarda bir taksinin başında laf dalaşına girişmiş iki gence kaydı.

''Sana önce ben durdurdum diyorum. Git kendine başka bir taksi bul.''

Genç adam sabır dilercesine bir nefes verip tekrar genç kıza döndü.

''Bakın hanımefendi, bende size burda iki saattir laf anlatmaya çalışıyorum ama dinlemiyorsunuz ki aynı anda seslendik ve ikimizin önünde aynı anda durdu.''

Tane tane sinirlenmemeye çalışarak anlatmaya çabladığı her halinden belli oluyordu.

Sonra bir umut tekrar teksiciye dönüp onayını almak isterecesine sordu.

''Öyle değil mi abi sen de bir şey söylesene.''

Zavallı taksici artık ne kadar süredir o ikisinin kavgasının ortasında kalmışsa bezgin bezgi genç kıza açıklamaya girişti.

'' Vallahi öyle oldu kızım, ben sizi kaldırımda yan yana görünce birlikte bineceksiniz sandım da durdum yoksa hiç dur- ...''

Abi diyeceklerini tamamlamadan aniden susunca dudalarımdan ufak bir kıkırtı kaçtı. Adamı da bezdirmişler.

Sanırım benim bu olaya bir el atmam gerekiyor.

Yüzümdeki eğlenen ifadeyi dağıtıp o tarafa doğru yöneliyordum ki Ece'nin kulağımda yankılanan sesi ile duraksadım. Doğru ya ben telefonla konuşuyordum.

'' Aloo, kime diyorum kızım bir ses versene. Neye gülüyorsun sen?''

''Kusura bakma Ece dikkatim dağılmış. Evet her zamaki yerde buluşalım. Şimdi kapatmam gerekiyor, görüşürüz.''

Bıkkın bir nefes verdi. ''Görüşürüz''

Telefonu çabucak arka cebime sıkıştırıp taksiye yöneldim. Gençler taksiye arkalarını dönmüş hala hararetli hararetli tartışmaya devam ediyor gariban taksici de açık şoför kapısının yanında didişmelerini caresiz gözlerle izliyordu.

Bakın şimdi sorunu nasıl kökten çözüyorum diye kendi kendime söylenip gençlerin hemen yanlarındaki valizlerine şöyle göz ucuyla bir baktıktan sonra taksinin kapısını açıp ön koltuğa yerleştim. Allahtan daha yerleşen olmamıştı.

Taksici abinin şaşkın bakışları bu sefer bana yönelmişti diğer ikisi ise hala hankisinin önce durdurduğunu tartışmakla meşgul olduklarından taksiye bindiğimi dahi fark etmemişlerdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 03, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

METELER: Sert Adamlar Sert Oynar!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin