26.

5 1 0
                                    


Man buvo gėda ne tik dėl to , kad mano antroji pusė kenčia per mane , bet ir dėl to , jog šioje situacijoje esu bejėgė. Mes su Kristoferiu nutarėm , jog mums abiem būtų geriau išsikalbėti tada, kada abu būsime apsiraminę. Buvo labai sunku tvarkyti jo namus tyloje. Šukės mėtėsi ant grindų , gėlės nukritusios ant žemės sutryptos. Ši vieta patapo karo lauku vien dėl to , jos AŠ kažkada kažkam pasakiau . 

 Kartais mąstau , jog man gal reiktų apgalvoti viską . Derėtų prisėsti prie stalo ir apmąstyti viską , kas spėjo įvykti per šias savaites . Aš ramiai priėjau prie Kristoferio , jį apkabinau ir nieko nepasakius išėjau. Pažiūrėjus į laikrodį aš pastebėjau , jog jau buvo vakaras, septynios vakaro. Iki artimiausios stotelės buvo apie dešimties minučių kelias. Eidama link stotelės aš spėjau apgalvoti kiekvieną smulkmeną , kurios atvedė mane iki šios akimirkos. Kiekvienas mano veiksmas praeityje mane privedė iki šios sekundės.

 Autobuse buvau tik aš , vairuotojas ir grupelė paauglių. Sėdėjo dvi merginos ir vaikinukas. Dvi merginos laikėsi rankomis. Atrodė mielai. Aš mąsčiau , ar gali būti taip ,jog jos dvi yra daug laimingesnės būdamos kartu , negu aš , kuri esu santykiuose su kitos lyties atstovu ?

 Namuose buvo tamsu . Nebuvau tikra ar visi išvažiavę kur nors ,ar visi jau miegojo . Tyliai atsirakinau duris ir įsileidau save į namus. Užlipau į kambarį , ir net nepastebėjau , kaip iš mano akių pradėjo kristi ašaros. Pirmą kartą gyvenime supratau , jog aš darau ne tai ką aš noriu. Aš nesu su žmogumi , kurį aš iš tikrųjų myliu. Nors tai ir yra skaudi tiesa, aš šiuo metu su Kristoferiu išsiskirti negaliu , nes neseniai jis per mane nukentėjo. 

 Man beskrajojant mintyse aš išgirdau kažką. Negarsus garselis , kuris sklido iš mano balkono. Pro langą buvo matyti , jog Aria stovėjo apačioje.

- Ką tu čia veiki ?- pasiteiravau jos.

-Lipk pro langą, nes kitaip aš įlipsiu pas tave.

Aš buvau tikrai ne nuotaikoje , bet kadangi Aria apačioje laukia, aš jos negalėjau išvaryti. Susidėjau daiktus į kuprinę , susirišau plaukus į kuoduką ir greituoju būdu nusileidau pas ją į apačią. Atidarius duris ji mane pasitiko . Ji atrodė išsigandus , bet ji vis tiek mane apkabino.

-Kas tau atsitiko ?- ji pasiteiravo .

-Tikrai nenorėčiau apie tai dabar šnekėti.

Ji nieko manęs daugiau nepaklausė , ji tik nušluostė mano ašaras nuo skruostų ir laikė apkabinus. Po kokių penkių minučių ji paėmė mano ranką ir pradėjo kažkur vestis mane . 

Šiuo metu , kol mes vaikščiojom , buvo devynios vakaro. Buvo pradėję temti , leidosi saulė. Mes priėjome akligatvį . Iš vienos pusės buvo turtingesnių žmonių namai , įvairios vilos, o priešais mus miškas. Mes stovėjome priešais tą mišką ir laikėme sunėrusias rankas .

-Pasitiki manimi ?- manęs pasiteiravo Aria .

Aš linktelėjau galvą. Pastebėjau , kaip aš su Aria gerai jaučiausi. Mes visą kelią , kol ėjom iki šitos vietos, nekalbėjom, bet tiesą pasakius, ši tyla man padėjo apsiraminti. Toliau mes ėjome tamsoje per mišką . Atrodė nesaugiai , nes mes tik dviese čia buvom . Netrukus mes priėjome apšviestą vietą . 

Tai buvo tvenkinys , į kurį įteka upelis. Kad būtų įmanoma praeiti šį vandens tvenkinį , buvo pastatytas tiltukas. Mes pro jį nepraėjom , nes mes su Aria palindome po juo .

- Čia mano mėgstama vieta . Ši vieta man primena mano vaikystę. Anksčiau čia nebuvo turtuolių namų . Buvo tik pastatytas parkas pasivaikščiojimui. Dabar turtuoliai nusipirko šį plotą,- Aria šnekėjo.

Nespėjus man nieko pasakyti , pastebėjau ,jog ji išsitraukė iš savo kišenės cigaretę su telefonu . Fone grojo jos grojaraštis , kurį sudarė įvairios dainos. Kai tik pradėjo groti Lil Peep daina Star Shoppingg , ji man padavė cigaretę. Aš papurčiau galvą, taip jai pasakydama, jog nerūkau.

-Nerūkau ir aš , tik gavau dvi cigaretes,- aria pasižiūrėjo į mane ir išpūtė visus dūmus man į veidą.

- Atsiprašau ? Ką tai turėtų reikšti ? – juokdamasi jos paklausiau.

-Nieko ypatingo . Žiūrėk , aš tau perduosiu dūmus iš savo burnos. Tau juos įpūsiu į burną.

Ji įtraukė daug dūmų . Jos planas buvo perduoti dūmus man , bet gavosi kitaip. Ji paėmė ir pabučiavo mane . Aš sustingau. Aš bandžiau suprasti , kas ką tik atsitiko.  

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 17, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Basic bitch //RašomaWhere stories live. Discover now