Tiesa pasakius-Aš pasiilgau Benedikto .Man vis įdomu ,ką jis galvoja ,ką jis veikia
*Dyn dyn*
*Dyn dyn*
*Dyn dyn*Mano žadintuvas suskambo
-Dabar 06.05, jeigu dabar atsikelsiu galėsiu daug ką nuveikti ,net gal pasidaryti kokius nors įdomius pusryčius ,-man akys labai merkėsi -Gal dar minutėlę ,-Tada užsistačiau laikmatį dar 10 min . Ir smigau .
-MELANE !-girdžiu kaip mano įbrolis mane kviečia .Aš atsikeliu ir pažiūriu į laikrodį .-PO PARALIAIS !JAU 07:32 !-greitai griebiau pirmus rūbus ,juos greitai apsirengiau ir pasiėmiau savo makiažą .Greitai lėkiau per duris .Prabėgau pro savo įbrolį ,kuris laikė atvertas duris .Atidariau mašinos dureles .Mašinoje sėdėjo Kristoferis :
-Neblogas rytas ,a ?
-Labai juokinga,- mačiau kaip Kristoferis nusišypsojo .
Jis užvedė mašina .Kol važiavome ,aš žiūrėdama į mašinos veidrodėlį pasidariau makiažą ir susirišau plaukus į kuoduką .
-G..žiai a..dai ,-kažką Kristoferis sumurmėjo po nosimi .
Nesureikšminau visko labai ,juk taip daro draugai ,ar ne ?
-Ačiū ,kad pavėžėjai ,-padėkojau jam .
-Ner už ką ..Ir ...Gal tu vėl nori po paskaitų vėl užeit kavos ?
Kavos niekados neatsisakau ,kavą aš labai mėgstu .
_____
Paskaitos praėjo visai neblogai ,bet kadangi jau visus savo darbus šiandien jau nuveikiau ,aš ėjau link kavinukės .Ėjau pro tą patį parką .Staiga man telefonas pradėjo vibruoti .Man skambina ...Benediktas !
*Atsiliepiu*
-O dieve ,Benediktai ,aš tau norėjau skambinti !
- Labas ,Melane ,-Labai keista ,jis beveik manęs nevadina mano vardu ,visuomet kokiu nors gražiu deminotyvu vadina ...-Norėjau su tavim pasišnekėt ,labai rimtai pašnekėt ...
-Umm..Na gerai ,Kas yra ,Benediktai ?
-Aš nebegaliu taip .
- Apie ką kalbi ?-buvau sunerimus ,nežinojau apie ką jis šneka.
-Aš skiriuosi su tavimi .Aš nebegaliu taip gyventi ,be tavęs .Aš tavęs per daug pasiilgstu .Aš negaliu tavęs paliest ar ...ar ...Pabučiuoti ...Ate ,Melane ..
Ir jis padėjo ragelį .Aš sustingau vietoj .Norėjau rėkti visa gerkle ,bet nesugebėjau ,nes per skruostus bėgo ašaros .
YOU ARE READING
Basic bitch //Rašoma
RomanceAš sedėjau kambario kamputy ir galvojau - ar man visa tai patinka ? Kodėl visa tai vyksta ?