14.

20 5 2
                                    

-pyp pyp -
-pyp pyp -

Na ir naktelė ant nepatogios lovos .Neįsivaizduoju kaip čia išgyvensiu...

-Reik man pažiūrėti kiek valandų ,nes juk nenoriu pačia pirmą dieną pavėluoti į studijas .Aš išlipau iš lovos ir nuėjau prie stalelio ant kurio buvo padėtas telefonas .

-Po paraliais!Jau 08:48 !!

Iš karto aš pasiėmiau iš spintos pačius pasitaikančius drabužius ir bėgau į dušą ,ten susirišau messy bun ,pasiėmiau kuprinę ,užsidėjau batus ir bėgau laiptais žemyn .Apačioje visa mano naujoji ,,šeima" pusryčiavo .

-Aš veluoju !! Iki !!

Mačiau,kad Noah norėjo kažką pasakyti ,bet nepasakė .Paėjus prie vartelių aš susivokiau ,kad nė nežinau kur tos studijos vyksta .Tada kažkas atvėrė duris -pro jas išėjo Noah .

-Gal pavežt ?Žinai ,būtų visai neprošal tau.

Aš įsėdau į Noah mašiną .Joje kabėjo maža nuotrauka ,kurioje buvo pavaizduotas Noah su kažkokia mergina ,bet merginos veidas buvo raudonu tušinuku užbraukytas .

-Užsisek saugos diržą ,-man Noah

Aš užsisegiau dirža ir mašina pajudėjo

-Tai ką tu studijuosi ?

-Muziką ir dainavimą ,nes tai buvo ir yra mano svajonė nuo vaikystes .

-O kaip manai ,ar kas nors iš to išeis ?

-Pabaik ,Aš ir taip veluoju ,noriu susikaupt .

Nepaisant to ,man iš galvos neišėjo mintis ,kad Noah savo mašinoje turi nuotrauka kartu su mergina kurios asmenybė nežinoma .Kodėl jos veidas užpaišytas ?? Normalus žmogus nelaikytų tokios nuotraukos , o gal Tas žmogus jam labai reikalingas ,nes tai gal jo kokia nors dėlionės dalelė ?

-Kas čia šitoje nuotraukoje ?-Paklausiau

-Ne tavo reikalas .

Aš išlipau iš Noah automobilio .Prieš mane stovi didžiausias pastatas .Su keturiais aukštais .Aš priėjau prie durų .Labai sunkios ,bet pastūmiau ir įėjau .Vėluoju į pamoką 20 min. Pajaučiau, kaip kažkas mane pagriebė už rankos .Greitai ja patraukiau ir atsisukau .Ten stovėjo jaunuolis .Kažkur matytas .

-Labas ,kartais aš ne į tave vakar atsitrenkiau ?- manęs paklausė.Štai iš kur jis man matytas ! Jis bėgdamas į mane atsitrenkė !

-Tai tu čia mokais ? Niekad tavęs nemačiau .

-Aš naujokė .

-Tai ką studijuoji ?

-Muzika ,o tu ?

-Oho ! Koks sutapimas aš irgi muzika ,o kurią tu šaką studijuoji ?

-Šaka ?

-Nu taip ...Ten grojimas kuom nors ar dainavimas .Aš tai čia mokinuosi elektrine gitara .Bandau sukurti grupę .Gal prisijunkt norėsi ?

- O dieve ! Tu teisus ! Man reikia pagalbos ! Kur man rasti muzikos kabinetą !? Aš vėluoju !!

- Ten eik tiesiai ,ir tada pasuk į dešinę ir ten rasi muzikos kabinetą .

Dabar kai viska žinau ,aš jį apkabinau ir leidausi bėkti .

- Oho ,nesitikėjau ,kad būsiu apkabintas .Ai ,mano vardas Kristoferis .Gal kada po pamokų susitikti ?

Aš bėgau ir ieškojau kabineto ,bet toli nuo jo nebuvau nubėgus ,ir vis tiek jį puikiausiai girdėjau .Nebuvau suteikus dėmesio ką jis toliau man sakė todėl aš tiesiog atsakiau :

-Aha ,būtinai..

Basic bitch //RašomaWhere stories live. Discover now