-Labas ,dukryte .Atsimeni Alex'a ? -mama paklausė .
-Koki dar Alex'ą?-
Neįsivaizdavau kas jis toks .Gal mamos naujas draugas? Ji man juk kažkada sake ,kad ji netiki meile .
-Nu savo tevą ? Alex Monaco .Melane ,tai tas pats žmogus kuris su manimi išsiskyrė prieš 10 metus .
- Mano tėvas ?
- Melane ,atpažįsti mane ? -vyras sukalba .
- Štai ėmė ir atsirado vyras su smokingu kuris esąs yra mano tėvas !! Tai kodel klausi ?! Aišku ,kad NEPRISIMENU !!- aš buvau labai susinervavus ,tad lėkiau šįkart į viršų . Į savo kambarį, ir neilgai trukus kažkas jau beldžiasi i duris .
-Užeikite ,-pasaukiau kad jie įeitų į kambarį .
-Melane ,brangioji ,-mama prakalbo - tavo tėtis sužinojo apie tavo patyčias .Jis nori tau suteikti šansą pradėti nauja gyvenimo etapą .Jis nori tave išsivežti kartu i Anglija .Ten jis tave užrašė nuo rugsėjo studijuoti Muzika .
-Na gerai ,mama .Aš apgalvosiu pasiūlymą, ir dar -kaip jis sužinojo apie mano patyčias ? - paklausiau .
Mama pažiūrėjo i mane ir jau mačiau kaip ji stengėsi kažką ištarti, taip ,kad manęs neįskaudintų ,Bet jai nespėjus ištarti žodžio ,išgirdau vyrišką balsą:
- Tavo patycios mane pasieke per internetą- jį pastebėjau internete ,- o kaip dėl Mokslų ? Kalbėjai su mama ?
- Taip .Kalbėjau . Sutinku vykti į Angliją ir ten studijuoti Muziką .
- Tada gerai .Išvykstame Rytoj Vakare .Susiruošk daiktus .Ir atsisveikink su draugais ,- baigė tėtis ir išėjo is kambario.
YOU ARE READING
Basic bitch //Rašoma
RomanceAš sedėjau kambario kamputy ir galvojau - ar man visa tai patinka ? Kodėl visa tai vyksta ?