Prie laiptų buvo maža sofutė .Ten ir prisėdau .Laukiau ,kol kas nors nusileis ir padės man susigaudyti kur eiti ,daiktus neštis .Čia buvo taip keista - ant sienų buvo prikabinta iškamšų ,keistai ,senoviškai išdekoruota .Nieko panašaus nebuvau mačiusi .Staiga išgirdau kaip kažkas leidžiasi .Tai buvo Noah .Mačiau ,kad jis visiškai į nieką nekreipia dėmesio ,nes vėl įlindęs į savo suknistą TELEFONĄ !Pastačiau padnoške (pakišau koja ).Gal dabar atkreips dėmesį .
Noah pargriuvo ir jam iškrito telefonas :
- Ei ! Ką tu darai ! - jis pakėlė telefoną - Mano telefonas sudužo! Ko tu iš manęs nori ?!Ak ,taip ..Tu kambario dar neturi. Einam pas Rose ,-pasakė Noah.
-Kas ta Rose ?- paklausiau .
-Umm...Kartais ,ne tavo tėvo žmona ?
oho ! Wow ...aš tik dabar susipratau ,kad man nebuvę pasakę tos moteriškės vardo .Nu ,tai dabar žinosiu .Niekas ,niekad neatsiliepia ,nesiruošia padėti ...Ar visi tokie čia Anglijoje ? Tuo momentu Noah įžengė į Tėčio ir Rose kambarį .
-Jų namuose nėra ,- Noah pasakė-Ai...palik daiktus ...Eime ...
Aš padėjau daiktus šalia kambario durų ir tada nuėjau į apačią .Ten Noah stovi .Jis jau buvo apsirengęs lauko drabužius .Laukė manęs .
Mes ėjome gatve .Gatvelės čia buvo pavieniui tuščios .
Buvo apsiniauke .Kartais pradėdavo lynoti .
-Palauk čia ,aš tuoj užnešiu telefoną -Noah pasakė .
-Gerai .
Laukiau apie 20 min. Gal ilgiau ...Nežinau kiek tiksliai .Kuo toliau ,tuo daugiau žmonių buvo gatvėje .Buvo po 18 val. ,todėl viskas labai logiška ,baigėsi žmonėms darbai .
Aš jau pradėjau nerimauti .Kas čia vyksta ? Ar jis mane atvedė nežinia kur ,ir pabėgo ? Ar jis taip manimi atsikratyti norėjo ?Matau stotelę ,gal man važiuoti kokiu nors autobusu namo ?
Staiga į mane įsirėžė Kažkoks jaunuolis .
-Uoj ! Labai atsiprašau ! Labai labai ! - Atsidaužęs į mane jis toliau bėgo paskui autobusą .Tuo tarpu iš mažos parduotuvėlės išbėgo Noah .
-Atleisk ,kad ilgai turėjai pabūti viena ..Man pasiūlė telefoną sutaisyti per mažiau nei valandą ,tai sutikau ,Atleisk .Gal dabar į kavinukę kavos arba arbatos norėtum ?- Pasakė Noah .
- Kava ?! Tai aišku !
Mes užėjome į vietinę kavos kavinukę .Ten kur aš gyvenau ,tokios nebuvo.Aš užsisakiau Capucino ,o Nojus Juoda kavą .
-Tai tu turi vaikiną ?-Manęs paklausė Noah
-Kodėl tau įdomu ?- pasiteiravau-Nemandagu klaust merginos ar ji turi vaikiną.
- Ok ok... neklausiu ...
Išgėrę paskutiniuosius kavos lašelius mes pajudėjome namo .Namuose man pagaliau parodė, kur bus mano kambarys .Iš pradžių nusiminiau ,kad gyvensiu kaip kalėjime ,bet šiaip jei šia vietą padekoruočiau ir pakabinčiau savo nuotraukų -gal tai ir būtų visai neblogai .
Buvau pavargus todėl aš palindau po dušu ,užsistačiau žadintuvą ir nuėjau miegoti.
YOU ARE READING
Basic bitch //Rašoma
RomanceAš sedėjau kambario kamputy ir galvojau - ar man visa tai patinka ? Kodėl visa tai vyksta ?