Atsimenat ,kai pasakojau apie Alisha ir jos angeliška balsą ?Aš išgirdau toki pati balsą ir šį karta .
Atsisukus aš pamačiau mano amžiaus mergina su tamsiom didelėm akim ir trumpais rudais plaukais .
-Tai tau reikia megztuko ?
Ji pasisuko apsidairyti aplink ,tada pastebėjau mėlynai nudažyta sruoga .Ji atrodė mielai
-Būtų gerai ,bet jeigu tu sušalsi ,tai nebus sąžininga ,-Atsakiau .
-Man viskas gerai ,o tu kiek laiko čia šalai ? Kas tau atsitiko ?- manęs švelniai ,bei raminančiai paklausė.
Man akyse kaupėsi ašaros ,stengiausi neverkti ,išlikt rami:
-Aš turėjau nakvoti pas draugą ,bet susiklostė ne taip ,kaip aš įsivaizdavau ,kad bus .
-Tai tu dabar pastogės nakčiai neturi ...?-manęs paklausė.
Ji man padavė ranką :
-Eime ,pas mane galėsi pernakvot .Minute pagalvojau:
-Manau aš su nepažįstamais neturėčiau būt ..-C'mon ! Gi daviau aš tau savo megztuką ,Eime !
-Bet juk tavo vardo aš nežinau ,- nusišypsojau .Ji jau norėjo eiti ,bet atsisuko į mane:
-Aš Aria ,o tu ,pagal tavo pakabuką ant kuprinės -Melane ,taip ?-ji atsisukus į mane nusišypsojo .
-Taip ,aš Melane .Ta užrašą su mano vardu užrašė mano geriausia draugė .Ji pakreipė galvą ,ir bandė perskaitė užrašą.
-,,Melanė turi simpatija '' įdomus užrašas .Mano skruostai nuraudo .
-Tai kadangi mes jau pažįstamos ,tai jau eisi su manim ?
-Na ...gerai ,kur aš dėsiuos ,- žinojau ,kad rizikuoju ,bet dabar jau kelio atgal nebėra .
Mes ėjom šalima gatve .Toje gatvelėje buvo mažai gyvenamųjų namų ,daugiaaukščių ,bet daugoka buvo kotedžų .
-Čia mano namas ,užeik ,-man Aria pasakė.
-O ką tavo tėvai pasakys ,-pasiteiravau .
-Jų namuose nėra ,keliauja pastoviai ,tyrinėja gamta ,filmuoja- iš to ir gyvenam .
Aš ramia sąžine įžengiau į namus .
Namai atrodė labai gražiai išdekoruoti ,matosi Aria'ios darbas .-Welcome !- ji numetė savo daiktus ant žemės ir pradėjo lipti laiptais ,- Nelipi į viršu ?
Aš apsidairiau aplinkui dar minute ir pradėjau lipti į viršu kartu su Aria .
Įėjome į Arios kambarį. Man akį patraukė kabančios sapnų gaudyklės , pakabintos mandalos .-Labai keistas kambarys , bet man jis patinka .Tai parodo kas aš esu ,- jinai pasakė.
-Gražus kambarys ,- atsakiau .Tuo momentu pajutau ,kas aš pavargus ir noriu miego ,- Gal aš jau einu miegot arba bent jau prigult .
-Gali miegot mano lovoje ,aš ant sofos miegosiu ,- ji nusišypsojo ir išėjo ,- Labanakt .
YOU ARE READING
Basic bitch //Rašoma
RomanceAš sedėjau kambario kamputy ir galvojau - ar man visa tai patinka ? Kodėl visa tai vyksta ?