Suskambo mano žadintuvas .Dabar yra ankstus rytas ....Nu gerai ,ne ankstu .Dabar 9 ryto .Kitiems tai nėra ankstu ,bet man kaip žmogui kuris keliasi kokia 11 ryto ,tai yra pakankamai ankstu.
Sėdžiu lovoje ir mąstau – kodėl šiandien aš taip anksti atsikėliau ?Dabar tai jau yra kaip ir be ryšio ,jau vis tiek esu atsikėlus ir prabudus .Esu žvali ir galėčiau kažką gero nuveikti .Netrukus aš apsirengiau ,susiruošiau ir atsisėdau prie stalo .Galvoju ką nors pasimokyti ,ar atlikti namų darbus į priekį .
Staiga man tik prisėdus prie namų darbų gavau žinutę. Ta žinutė buvo nuo Kristoferio .
K- Labas ,ar tavęs atvažiuoti paimti ?
Minute aš pasėdėjau ir pamąsčiau ...Kur mane paimti ?Kur nuvežti ? Ar tai bus dar vienas nuotykis ?????
M-Atleisk ,pamiršau ,kur mes turėtume nuvažiuoti ?
Pasijaučiau blogai ,kad esu tokia nepunktuali ,ir net nesugebu susiorganizuoti savo laiko
K- Kvailute ,tu ,gi šiandien mes darom nakvyne pas mane ,kad tu pamirštum apie tą ožį Benediktą
Aš nusišypsojau .Bet šypsena greitai dingo ,nes nesusiruošus ir nieko neatlikus
K -Tai kada tavęs atvažiuot ?
Dar pamąsčiau ...Kiek laiko man gali prireikt susiruošt ? Jeigu aš pasimokyčiau apie 1 valandą ir dar per valandą susiruoščiau ,tada galėčiau spėti nulėkti į artimiausią prekybos centrą ir ten nulėkti nusipirkti naujos pižamos (nes mano visos arba paliktos mano senuose namuose arba suplyšusios)ir kokių nors užkandžių.
M-būk apie 14 h
Parašius žinutę greitai bėgau susidėti daiktus .Dabar sėdžiu ir laukiu Kristoferio.
Kai tik išgirdau kaip kažkas skambina į duris. Greitai pasiėmiau savo daiktus ir nulėkiau į apačią.Pažiūrėjau pro durų skilutę, už durų stovėjo Kristoferis .Atidariau duris .
-Labas ,Depresija ,-nusišypsojo Kristoferis .
-Depresija ?- aš jo paklausiau .
- Taip, bet atleisk ,nebuvo juokinga.
Porai minučių tarp mūsų buvo keista bei nejauki tyla .Galiausiai vis tiek reikia ledus pralaužti ..
-Tai einam ?-paklausiau.
Aš pasiėmiau daiktus ,užrakinau duris ir išėjau .Įsėdau į Kriso mašiną .Važiavome pro centrą ir pro kitokius tiltus ar man nežinomus kelius .Buvo įdomu žiūrėti į visokius įdomių formų pastatus .Anglijoje visai gražu ,tik turbūt aš viską nuvertinau .
Mes sustojome mažoje parduotuvėlėje .Kai įėjome į parduotuvėle ,mus pasitiko moteriškė kuri su mumis pasisveikino .Parduotuvėje mes nusipirkome daug visokių užkandžių kurių aš niekados nesu ragavus .
-Daugiau nieko tau nereik ?-manęs Krisas paklausė .
-Ne
-Tada einam į mašiną ir važiuojam .
Mes įsėdom į mašiną. Aš atsidariau vandens buteliuką .
-Atvažiavom,- Kristoferis sušaukė.
Aplinkui matėsi dideli dangoraižiai ,bei pilna sankryžų. Šalia tekėjo didžiule vaga upė .
-Tu tuo tikras ,čia juk vien dangoraižiai .
-Taip .Plauk ,tuoj pamatysi .
Užsidegė žalia šviesa ,mes pajudėjome .Kristoferis sulėtino greitį ir įsuko į vieno dangoraižio požeminę stovėjimo aikštelę .
YOU ARE READING
Basic bitch //Rašoma
RomanceAš sedėjau kambario kamputy ir galvojau - ar man visa tai patinka ? Kodėl visa tai vyksta ?