Aš pasukau už kampo .Ten buvo laiptai žemyn.Savęs neklausinėjus klausimų leidausi į apačią .Tenais buvo metalinės durys.Ant durų buvo prikalta lentelė -Muzikos studijos .
Jau ruošiausi atidaryti duris ,bet kaip keista ...Jos atsidarė pačios ..arba bent jau man taip atrodė.
Pro duris išėjo pora merginų ir du vaikinukai .Tiksliai nežinau kur ta grupelė žmonių išeina ,bet supratau ,kad laikas man surimtėti ir įeiti .Įėjus mačiau moteriškę (senyvo amžiaus).Ji buvo senamadiškai apsirengus ,dėvėjo ilgus iki kelių batus .Nešiojo akinius .
-Atsiprašau !- pasiteiravau - Aš Melanė .Mane mano tėtis buvo užrašęs į studijas dainuoti ,ir šiandien turėjo būti mano pirmoji pamoka ,bet pavėlavau.
Moteriškė priėjo prie manęs ,pasilenkė ,apžiurėjo mane ir ištiesė man ranką:
-Malonu susipažinti .Studijas gali pradėti kita sav.
-Um.. Atleiskit...
-Brangute ,neturiu laiko tavo pokštams ,kita savaitė tavęs laukia !- tada jinai mane paėmė už rankos ir ištempė iš klasės ,užrakino duris ir kažkur išėjo.
Man akyse kaupėsi ašaros ,dabar nežinojau ,nei kur eiti ,nei ką daryti.Galiausiai nusprendžiau tiesiog užlipti laiptais ,ir išeiti įkvėpti gryno oro.
Užlipau laiptais į viršų ir išėjau pro duris .Kai išlipinėjau iš mašinos ,visai nepastebėjau ,kad kitoje gatvės pusėje yra parkas .Dabar buvo ruduo ,todėl lapai ant medžių turėjo labai daug gražių atspalvių .Pagalvojau - kodėl man gi nenuėjus į tą parką ir nepasivaikščiojus ?Įėjus į parką pastebėjau labai daug porelių .
- Taip pasiilgau Benedikto .Įdomu ką jis veikia .
Tada nusprendžiau jam paskambinti .
Parke nuėjau prie suoliuko ,kuris buvo priešais fontanėlį .Išsitraukiau telefoną ir paspaudžiau mygtuką skambinti .Benediktas atsiliepė iš karto .
-Labas ,nesitikėjau ,kad paskambinsi ,bet malonu tavo balsą girdėti .
-Aš tavęs taip pasiilgau .Kaip sekasi ?
- Atleisk ,negaliu šnekėt .Iki,-Ir jis padėjo ragelį .Ten kur aš gyvenu yra pora valandų ankščiau .Todėl pas jį dar ankstus rytas .Jis turbūt ruošiasi į mokykla .
Ilgokai dar sėdėjau parke ,žiūrėjau į tolumą .Klausiausi kaip paukščiai čiulba .Jau ilgokai pribuvau ,reikia eiti .Eidama pastebėjau vietinę kavinukę - ,,Tea Cup" -Kavinukėje buvo įjungtos švieselės .Atmosfera atrodė labai jauki ,todėl užėjau .Ten buvo kavos ,arbatos ir desertų kavinukė. Pasiėmiau juodos arbatos.Naršiau telefoną ,bandžiau susižinoti kaip grįžti namo .Staiga ,kažkas manęs paklausė
-Galiu prisėsti ?
Tai buvo vienas ir tas pats jaunuolis .Taip ,vienas ir tas pats kuris į mane atsitrenkė.
- Labas ,tai aišku ,žinoma .
Jis atsisėdo :
-Taigi...um...aš tau prisistačiau ,bet tu man neprisistatei ,tai koks tavo vardas ,mis ?
-Tu prisistatei ?- galvojau galvoje kokia aš didelė kvaiša ,kad nieko neprisimenu .
-Taip ,aš Kristoferis ,bet šiaip gali vadinti Kris'u .
-Atleisk ,turbūt neišgirdau .Aš Melanė ,-prisistačiau .Kažkur apie valandą mes kalbėjomės .Buvo labai linksma .Labai daug dalykų sužinojau apie Krisą .Tarkim ,kad jisai yra alergiškas obuoliams ir labai mėgsta šią vietą .Pradėjo temti ,todėl supratau ,kad jau reikia eiti .
-Atleisk ,man buvo su tavim tikrai labai linksma ,bet jau turiu eiti .
Tada jisai ištraukė lapuką ir ant jo užrašė savo numerį.
-Žinau ,kad čia turbūt nesusigaudysi ,tai imk .Jei reiks pagalbos ,parašyk arba paskambink .
Aš padėkojau ir išėjau .Tik išėjus susivokiau ,kad labai fail'inu gyvenime ir net nežinau kaip nusigauti iki autobuso stotelės .Tada aš pažiūrėjau į popiergalį kurį laikiau rankose, išsitraukiau telefoną ir surinkau numerį .
-Alio ? um... žinai ,esi ne pėščias .Gal gali padėti ?
YOU ARE READING
Basic bitch //Rašoma
RomanceAš sedėjau kambario kamputy ir galvojau - ar man visa tai patinka ? Kodėl visa tai vyksta ?