Apsidžiaugus apkabinau Haze, o jis mane irgi apkabino .
-Kaip vakaras ?- Vaikinas manęs paklausė .
-Būtų fainai jeigu nuotaikos Eliza nebūtų sugadinus .
Tada Haze link manęs priėjo arčiau .Mano širdis pradėjo spurdėti .Man pasidarė baisu .Aš tiesiog likau stovėti ,o jis pasilenkė ir mane pabučiavo.
- Aš turiu eiti ,- aš išbėgau
Namai buvo kitoje gatvės pusėje .Todėl bėgau namo .Pribėgus namus ,skambinau į duris .Niekas neatsiliepia .Niekas durų neatidaro .Pažiūrėjau pro langą -nieko nėra .
Lipsiu pro balkoną .Nuo mano balkono yra prikabinta pilna netikrų kabojančių vijoklių .Nusprendžiau jais užlipti į balkoną ir per balkoną įeiti į kambarį .Įlipau į balkoną ,atsidariau duris ir užėjau į kambarį .Buvau labai nuvargus todėl griuvau iš karto į lovą .
__________________________________*Pyp pyp *
Suskambo žadintuvas.Aš išlipau iš lovos ,nuėjau į vonią .Ten susirišau kuoduką ,nes plaukai riebaluoti.Persirengiau ir nuėjau į virtuvę pavalgyti pusryčių.
Kažkas suskambo .Tai lauko durų skambutis.
-Melane ! Pažiūrėk kas atėjo ! -mama sušaukė .Aš nuėjau prie durų – tenais stovėjo Haze !
-Labas ? - buvau sutrikusi .
-Labas ,galiu pavežti iki mokyklos ? Turim pakalbėti apie vakarykštį fronto .
- Turbūt
Dabar mes jau važiavome jo mašina .Gražus BMW .Tarp mūsų kokias geras 5 min. buvo nejauki tyla, todėl aš nusprendžiau pralaužti ledus.
-Tai....Kas vakar įvyko ?
-Um...Mes gerai leidome laiką ,ir tu sakei kad viskas būtų gerai jei ne Eliza ,todėl galvojau kad tave pabučiavus tau nuotaika pagerės.
-Aišku . Išleisk mane čia ,jeigu gali,- bandžiau išsisukti nuo pokalbio .
-Bet juk čia dar ne tavo mokykla ,-bet jis sustabdė mašina ir išleido .Iki mokyklos buvo likę vos pora minučių eiti .
Staiga mano telefonas suvibravo :
_____________________
97*****06
- Aš tavęs laukiu namie.
_____________________Po pamokų greitai bėgau namo ,kad perspėti mama , kad kažkoks beprotis nori pas mus įsilaužti ,bet grįžus namo aš išvydau ,kaip mama koridoriuje Šneka su keistu vyru .Tikrai ne mano amžiaus .Kažkur mamos amžiaus ar vyresnis .
YOU ARE READING
Basic bitch //Rašoma
RomanceAš sedėjau kambario kamputy ir galvojau - ar man visa tai patinka ? Kodėl visa tai vyksta ?