7.

36 5 0
                                    

Aš sėdėjau viena .Buvau viena kvaila mergiote ,kuri sėdi lauke ir iš lauko klausosi paauglių kvailos muzikos .

-Labas ,-išgirdau berniukiška balsą.Aš atsisukau .Prieš mane stovėjo aukštas blondinas ,su rudomis akimis .

-Ar moki kalbėti ?- su šypsena man jis vėl kažką sako .

- umm... Labas .Atleisk esu labai rami asmenybė
- Aišku .Štai kodėl čia sėdi .Keista ,visi ateina čia į vakarėlį pasilinksminti ,O tu ?

Tada vaikinukas šalia prisėdo ant sūpynių .Aš nežinojau kaip jam atsakyti .Gal čia tas naujokas apie kurį visi pasakoja ? Nes nesu jo mačiusi .

- Kodėl čia atsisėdai ? Kodėl Atėjai čia į lauką ? Neturėtum būti viduje ?-pasiteiravau.Jis pažiūrėjo į mane ir tada nusijuokė :

- Kodėl juokiesi ,ar aš ką pasakiau ?

- Uoj ne ,sori .Ne iš tavęs . Tiesiog labai primeni mano buvusiąja .Akis panašios .

Ar jis ką tik pasakė kad aš kaip jo ex-girlfriend ? Ar jis bandė mane kabinti ?

-Atsiprašau ?Ar tu mane palyginai su savo mergina ? Aš turiu vaikiną!

- Tai kur jis ?

-uhhhh.

-Haze .

- Ką ?- Aš nieko nebesupratau .

-Mano vardas Haze ,o pavardė Sek .Keista, kai sutinki vaikiną su pavarde ,kuri susidaro iš 3 raidžių ,-prisistatė vaikinukas .

- Ne .Nekeista .

- Tiesa .Ai beje ..Koks tavo vardas ? - pasiteiravo Haze .

- Aš Melane .Malonu susipažinti .

- Pavarde ?

-Monaco .Melane Monaco ,- nusišypsojau .

Bekalbėdami su Haze išgirdome kažką ateinant.

Aš neturiu žodžių .Tai girta Eliza .Dar baisiau .

-A jo patom ,Labas Vaiki !Nuk ! O ir tu čia ,slopike atsitempei ! - tuo momentu ji lyg žagsėjo ir svyravo. Ir apvėmė mane !

- uoj sori ,- toliau ji pasitaisė sijoną, kuris vos jos užpakalį uždengė, ir tęsė - Nepatariu tau su ja bendrauti ,ji tiesiog lenda prie visų bernų ,o po to verkia ..Jau geriau šnekėk su manim .Aš graži juk !

Um .Kas ? Tu ? Atsiprašau be ne ,neprasidedu su pasikėlusiomis .Ai ir dar ,ne ji čia atsisėdo ,o aš .O dabar tu man atrodo turėsi bučiuoti man padus ir plauti jai rūbus ,jei dabar iš mano vakarėlio neišeisi ! - Surėkė Haze .

aš apkabinau Haze .

Basic bitch //RašomaWhere stories live. Discover now