Iki mano skrydzio liko 4 , o aš daiktu nesusikrovus !
-Mama ! Ar turime kažko valgomo ? To ko būtų galima įsinešti į lėktuvą !- šaukiu mama iš antro aukšto .Nusileidau i apačią .Teks eiti į parduotuvę ir kažką nusipirkti .-Mama ! Einu į parduotuvę užkandžių ! -tai pasakius mamai išėjau .
Eidama į parduotuvę aš įsijungiau savo mėgstamiausią dainą Breathin by Ariana Grande. Kaip visuomet ,įėjus į parduotuvę ,nieko įspūdingo nepamačiau .Senamadiškas sumermarket'as .Ilgai neužtrukau .Pasiėmiau Oreo sausainių ,tafel čipsų mažą pakelį ir mineralinio vandens.
Nuėjau ir atsistojau i eile .Laikau 15€ .Turėtų užtekti .Staiga man kažkas uždėjo ranka ant peties .
-Labas ,ko čia tau reikia ? Tu čia sustorėti nori ?- pažiūrėjo Haze į mano pirkinius .
-O koks tau skirtumas ?
-Tai gal kada susitikti ? Pabūti kartu ? Praleisti laika ?-manęs paklausė Haze -Jei storėti ,tai kartu.
-Ne .Neturiu noro ,Ir nemanau ,kad kada susitiksim ,-kadangi prekes jau buvo sudėtos i krepšį ,aš ji pasiėmiau ir išėjau .Jau vakaras . 21:13 -aš ir tėtis ,mes jau pakeliui i oro uosta .Tenais mes įsėsim i lėktuvą ir išskrisim i Anglija .Aš labai bijau aukščio .Neįsivaizduoju kaip sugebėsiu skristi lektuvu. Visuomet su mama važiuodavome atostogauti mašina ,nes aš panikiškai bijau lėktuvų ir aukščio .
Mes stovim prie išlydėjimo lentelės .Tėtis skaito žinias telefone .Aš matau kaip mano mama liūdi .Jai kaupiasi ašaros .Bežiūrint į ją ir man pasidaro liūdna .Aš jaučiu ,kaip ašaros man rieda per skruostus .Aš apkabinu mama ,jinai mane irgi apkabina .
-Jeigu kas bus -skambink man ,aš atlėksiu iš karto -mama .
Aš stoviu prie ženklo ,ant kurio yra parašyta ,,Išvykimai į " Jeigu reiktų lyginti oro uosta su kokiu nors pastatu ,tai lyginčiau su net neįsivaizduoju kuo .Jis toks milžiniškas .
Visi žmones vieni kitus išlydi .Atrodo labai graudus vaizdas ,kai porele atsisveikina .Visi apsiverkia, atsibučiuoja.Beveik visai kaip mama .
-Keleiviai skrendantys į anglija ....Prieikite prie 7-os angos - pranešėm žmogus per visą salę .
Jau sėdžiu lektuve .Labai mažas .Kojas vos įmanoma įtalpinti . Langas labai mažiukas .
-Sveiki visi ,čia kalba jūsų kapitonas .Mes tuoj pakilsime .Jūsų tikslas -Anglija .Išgirdus šituos žodžius mane išpylė šaltas prakaitas .Aš tuoj būsiu virš 50 m aukštyje .
Aš jaučiu kaip aš pakimbu aukštai ore .Atrodo lyg turėčiau sparnus .Ir aš dėl sparnų kalbu gerąja puse .Labai sunku gauti oro .Vos kažką sukvėpuoju .Ir dar nėra ką veikti .O dar skristi 5-6 h !!!
___________________________________Nebebėra taip baisu ,kaip buvo pradžioje .Bent jau drąsiau ,nes apsikeičiau vieta su Tėčiu.
-Keleiviai ,prašome prisisegti .Mes ruošiames leistis
Mes dabar išsilaipinom iš lėktuvo .Einam su tėčiu per sale .Ji dar didesne nei manajame mieste .
-O ! Žiūrėk, mūsų jau laukia !
YOU ARE READING
Basic bitch //Rašoma
RomanceAš sedėjau kambario kamputy ir galvojau - ar man visa tai patinka ? Kodėl visa tai vyksta ?