Rytas .
Aš atsikėliau - tyla .Atsikėlus nesuprantu kas vyksta ,kur esu . Guliu lovoje .Bandau prisiminti kas vakar įvyko .Išlipu iš lovos ,susidedu daiktus ,persirengiu ir pašukuoju savo riebaluotus plaukus .Atsidarau telefoną .Aš išsigąstu pamačius kiek laiko dabar yra !
-Po paraliais ! Jau 12:08 !
Bėgdama laiptais aš sutikau Aria :
-Atleisk ,skubu !-pasakiau .
Aria man įbruko į rankas lapelį ir daugiau nieko nepasakė .Aš išlėkiau iš jos namų ir bėgau link namų .Nelabai prisiminiau kur reikėjo eiti( arba bėgti ) .
Bėgau link parkelio ,nuo parkelio galima nuvažiuot autobusu -tą aš ir padariau .Autobuso durys atsidarė ,aš išlipau Pradėjau bėgti link savo namo .
Pribėgus namus vos iš siaubo nenumiriau .Prie namų stovėjo Kristoferio automobilis !Stovėjau priešais namus ir galvojau ar įeiti ,ar neįeiti .Nusprendžiau ,kad įeisiu į namus . Stoviu priešais duris .
Jau ruošiausi daryti duris ,bet kaip tik tuo momentu atsidarė durys ir prieš mane išdygo Krisas :
-Melane ! Aš dėl tavęs jaudinausi ! Kur tu buvai ?! Ar viskas gerai !? - Jisai manęs klausinėjo .Aš nieko neatsakiau ir stengiausi praeiti , bet nesėkmingai, nes jisai sugriebė mane už rankos:
-Melane ! Man reikia atsakymų !
-GAL GALI PALEISTI MANE !?- aš surėkiau .
Jis mane paleido .Man kaupėsi ašaros ,bet aš stengiausi neapsiverkti Savo įbrolio ir Kriso akivaizdoje .Truputi apšalus pastovėjus ,aš užlipau į viršu .Stoviu šalia savo kambario durų .Girdžiu kaip Krisas piktai uždaro lauko duris .
Atėjo toks jausmas ,kad tuoj apsiverksiu ,bet susilaikau. Įeinu į kambarį . Atsiguliu ant lovos .Bandau apmastyti kas ką tik įvyko .Girdžiu kaip kažkas lipa laiptais .
Į mano kambarį įėjo Noah,atsiremė į durų kraštą ir pašaipiai pavartė akis :
-Kas kiek laiko tu nusprendei atstuminėti vaikinus ?.
-A T S I K N I S K !!!
Atsikėliau ,nustūmiau jį nuo durų ir užtrenkiau duris.
Iš liūdesio ,blogų emocijų kritau ant grindų .Pradėjau verkti .Kaip viskas taip per pora minučių galėjo apsisukti 360 laipsnių kampu !?.
Tuo momentu aš prisiminiau lapuką kurį man Aria davė .Greitai atsikėliau ir nubėgau prie kuprinės ieškoti lapelio :
-Radau !-sušukau .Atlanksčiau popieriuką. Ten buvo užrašytas numeris .Aš greitai surinkau numerį
M: Alio ?
?: Taip
M: Kam aš čia parašiau ?
?: Čia aš -Aria .
M: Čia tavo numeris ?
A: Taip
M: Kaip fainai .Mes susirašinėjome dar ilgai ,ir tiesa pasakius - ji man pakėlė nuotaiką ,kas buvo tikrai gerai .Staiga kažkas paskambino į lauko duris .Likau kambary ,ir laukiau ,kol kas nors atsitiks .
Išgirdau Noah balsą ,iškišau galvą ,kad pažiūrėti kas atėjo .Pamačiau Aria .
-Aria !?- Noah nustebo
-Taip ,aš Aria .Galiu užeit pas Melane trumpam ?
-Aš tave labai seniai mačiau ,- Noah atsirėmė į duris ir pašaipiai žiūri į Aria ,- Turbūt tavo mergina jau pabėgo nuo tavęs ,jeigu jau einu pas Melane ..
Aria tik žvilgtelėjo į mano įbrolį ,nieko nepasakė ir užlipo pas mane .Mes uždarėm duris .Maniau ,kad mano laikas dabar buvo šnekėt su Aria :
-Kodėl Noah klausė apie ,,mergina "?-paklausiau .
-Aš buvau kartu su Noah gal maždaug prieš metus ,vėliau aš supratau ,kad esu Gay ir susiradau merginą ,bet ji mane paliko ..
DU LIEST GERADE
Basic bitch //Rašoma
RomantikAš sedėjau kambario kamputy ir galvojau - ar man visa tai patinka ? Kodėl visa tai vyksta ?